Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mazda 323F po liftingu z silnikiem 1.6 z 2002 roku

06-07-2015, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 900 zł     
Użytkownik jk79
numer aukcji: 5474243837
Miejscowość jarocin
Wyświetleń: 93   
Koniec: 06-07-2015 01:48:30

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 216250
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 98
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Elektryczne lusterka, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ogłoszenie PRYWATNE.

 

Sprzedam samochód osobowy Mazda 323F rocznik 2002 1,6 benzyna, silnik BJ.

Samochód zarejestrowany i ubezpieczony. Jestem pierwszym właścicielem auta w Polsce od października 2011.

Ubezpieczenie OC ważne do 10.10.2015

Przegląd techniczny samochodu ważny do 10.10.2015

 

Auto kupione metodą „od Niemca”, chociaż Niemca w życiu nie widziałem.

Auto nie widnieje w bazie samochodów skradzionych. Sprawdziłem.

 

Standardowa wymiana rozrządu i wszystkich płynów, oleju - przy stanie licznika 172 tys. km.

 

Przez 4 lata użytkowania autka nie dokonywałem żadnych modyfikacji auta, ani gruntownych remontów. Auto do końca maja było codziennie eksploatowane na trasie dziennej min. ok. 25 km, obecnie sporadycznie odpalane.

 

W ciągu minionych prawie 4 lat eksploatacji:

- dokonałem jedynej kosmetyki lakierniczej (tylnie lewe nadkole) w 2013 roku,

- 2 razy wymieniałem łączniki stabilizatorów przód, z tym, że druga wizyta u mechanika rok temu była niepotrzebna (moja niewiedza i nadgorliwość). Przed zakupem łączników wystarczyłaby wcześniejsza opinia dobrego wulkanizatora, ale według mnie objaw był ten sam. Mechanik dał się przekonać do wymiany. Ostatecznie usterka zakończyła się wymianą przednich opon.

- w okolicach października/listopada 2011 i 2012, oraz w marcu 2014 wymieniałem olej i filtry,

- wymieniłem klocki hamulcowe (2x przód i 2x tył).

- co roku odkażałem i nabijałem klimatyzację - czerwiec/lipiec 2[zasłonięte]011-20 – obecnie działa i chłodzi.

- chyba zimą 2013 zakupiłem nowy akumulator BOSCH.

 

 

Wiadome usterki mechaniczne:

Na początku, jak tylko przejechałem nim 10 km wyskoczył błąd sondy lambdy. Problem w kilku oferowanych międzyczasie na www.otomoto.pl i www.alle innych Mazdach z tego samego rocznika. Zapalona kontrolka informuje o słabszej wydajności z powodu złego wypalania paliwa, chyba jest ta pierwsza sonda. Na komfort jazdy nie miało to dla mnie nigdy wpływu. Usterki do dzisiaj nie naprawiłem.

 

Stan obecny:

Stan obecny to znana wszystkim entuzjastom Mazdy postępująca korozja. Tak jak widać na zdjęciach: nadkola i drzwi. Podjąłem decyzję o sprzedaży auta przed zimą 2014/2015, ale ze względu na to, że nie byłem zdecydowany na co wymienić, przetrzymałem ten stan do teraz. Auto wymaga wizyty u lakiernika, ale blacharz też będzie mógł się wykazać. Reperaturki na nadkola są do kupienia w Internecie – 2x 120 zł Nie chciałem szpachlować i lakierować na błysk, bo za rok by i tak wyszło. Polecam wybrać dobrego specjalistę, wstawić elementy blachy i cieszyć się jazdą. Ja szacując koszty naprawy zamknąłem się w 1200 zł. Kupując widzisz i wiesz co jest – naprawiasz i masz problem z głowy na kilka lat.

Siedzenie kierowcy jest nienaturalnie wytarte, guma uszczelki w drzwiach kierowcy jest rozszarpana. Takie auto kupiłem. Nie wiem, kto nim jeździł, ale po 4 latach wygląda tak jak je kupiłem. Auto nie jest wyprane przed sprzedażą. W środku nie śmierdzi, Nie paliłem papierosów, nie przewoziłem zwierząt, nie dowoziłem materiałów budowlanych na budowę ;).

 

Ostatnia wymiana oleju była w marcu 2014. Teraz nie dokonałem wymiany, gdyż od września 2014 przeprowadziłem się do Jarocina i nie dojeżdżałem nim codziennie 12 km do pracy. Obecnie odpalam go 1-2 razy w tygodniu. Olej i filtry leżą w piwnicy – moja nadgorliwość.

 

Elektrycznie auto sprawne

Blacha i lakier – wg tego co widać

Mechanicznie – może się czepiam, ale na 3 lekko ślizga się sprzęgło. Nie ma problemu z wyprzedzaniem na prostej, ale mi przeszkadza. 

 

Ze względu na niską cenę auta w porównaniu do innych błyszczących egzemplarzy w tym roczniku ostateczna cena do bardzo rozsądnej minimalnej negocjacji.

 

Do samochodu daję

- trójkąt ostrzegawczy, nieużywane koło zapasowe, lewarek

- 2 kluczyki

- książka serwisowa z Niemiec, instrukcja obsługi i to co dostałem z autem

- badanie amortyzatorów przeprowadzone na stacji OTL Jarocin 17.06.2015

- raport autodna.pl

- notes z rzeczywistym spalaniem – data, liczba kilometrów i ilość tankowanej benzyny.

 

 

- KLIMATYZACJA 100% SPRAWNA
- WSPOMAGANIE
- ELEKTRYCZNE SZYBY - przód
- 4 X AIR BAG
- ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE LUSTERKA
- CENTRALNY ZAMEK + PILOT
- ABS
- TCS - KONTROLA TRAKCJI
- PODŁOKIETNIK
- HALOGENY PRZÓD
- DWA KLUCZYKI
- SKŁADANE BOCZNE SIEDZENIE

- KOŁO ZAPASOWE
- ZAREJESTROWANY

 

Dodatkowa galeria dużych zdjęć na www.mazda.iscool.pl/index.html

 

 

Jacek. Mój numer telefonu  602 [zasłonięte] 882

 Auto można obejrzeć najlepiej po godz. 17.00 lub po wcześniejszym umówieniu.