Ogłoszenie PRYWATNE.
Sprzedam samochód osobowy Mazda 323F rocznik 2002 1,6 benzyna , silnik BJ.
Samochód zarejestrowany i ubezpieczony. Jestem pierwszym właścicielem auta w Polsce od października 2011.
Ubezpieczenie OC ważne do 10.10.2015
Przegląd techniczny samochodu ważny do 10.10.2015
Auto kupione metodą „od Niemca”, chociaż Niemca w życiu nie widziałem.
Auto nie widnieje w bazie samochodów skradzionych. Sprawdziłem.
Standardowa wymiana rozrządu i wszystkich płynów, oleju - przy stanie licznika 172 tys. km.
Przez 4 lata użytkowania autka nie dokonywałem żadnych modyfikacji auta, ani gruntownych remontów. Auto do końca maja było codziennie eksploatowane na trasie dziennej min. ok. 25 km, obecnie sporadycznie odpalane.
W ciągu minionych prawie 4 lat eksploatacji:
- dokonałem jedynej kosmetyki lakierniczej (tylnie lewe nadkole) w 2013 roku,
- 2 razy wymieniałem łączniki stabilizatorów przód, z tym, że druga wizyta u mechanika rok temu była niepotrzebna (moja niewiedza i nadgorliwość). Przed zakupem łączników wystarczyłaby wcześniejsza opinia dobrego wulkanizatora, ale według mnie objaw był ten sam. Mechanik dał się przekonać do wymiany. Ostatecznie usterka zakończyła się wymianą przednich opon.
- w okolicach października/listopada 2011 i 2012, oraz w marcu 2014 wymieniałem olej i filtry,
- wymieniłem klocki hamulcowe (2x przód i 2x tył).
- co roku odkażałem i nabijałem klimatyzację - czerwiec/lipiec 2[zasłonięte] 011-20 – obecnie działa i chłodzi.
- chyba zimą 2013 zakupiłem nowy akumulator BOSCH.
Wiadome usterki mechaniczne:
Na początku, jak tylko przejechałem nim 10 km wyskoczył błąd sondy lambdy. Problem w kilku oferowanych międzyczasie na www.otomoto.pl i www.alle innych Mazdach z tego samego rocznika. Zapalona kontrolka informuje o słabszej wydajności z powodu złego wypalania paliwa, chyba jest ta pierwsza sonda. Na komfort jazdy nie miało to dla mnie nigdy wpływu. Usterki do dzisiaj nie naprawiłem.
Stan obecny:
Stan obecny to znana wszystkim entuzjastom Mazdy postępująca korozja. Tak jak widać na zdjęciach: nadkola i drzwi. Podjąłem decyzję o sprzedaży auta przed zimą 2014/2015, ale ze względu na to, że nie byłem zdecydowany na co wymienić, przetrzymałem ten stan do teraz. Auto wymaga wizyty u lakiernika, ale blacharz też będzie mógł się wykazać. Reperaturki na nadkola są do kupienia w Internecie – 2x 120 zł Nie chciałem szpachlować i lakierować na błysk, bo za rok by i tak wyszło. Polecam wybrać dobrego specjalistę, wstawić elementy blachy i cieszyć się jazdą. Ja szacując koszty naprawy zamknąłem się w 1200 zł. Kupując widzisz i wiesz co jest – naprawiasz i masz problem z głowy na kilka lat.
Siedzenie kierowcy jest nienaturalnie wytarte, guma uszczelki w drzwiach kierowcy jest rozszarpana. Takie auto kupiłem. Nie wiem, kto nim jeździł, ale po 4 latach wygląda tak jak je kupiłem. Auto nie jest wyprane przed sprzedażą. W środku nie śmierdzi, Nie paliłem papierosów, nie przewoziłem zwierząt, nie dowoziłem materiałów budowlanych na budowę ;).
Ostatnia wymiana oleju była w marcu 2014. Teraz nie dokonałem wymiany, gdyż od września 2014 przeprowadziłem się do Jarocina i nie dojeżdżałem nim codziennie 12 km do pracy. Obecnie odpalam go 1-2 razy w tygodniu. Olej i filtry leżą w piwnicy – moja nadgorliwość.
Elektrycznie auto sprawne
Blacha i lakier – wg tego co widać
Mechanicznie – może się czepiam, ale na 3 lekko ślizga się sprzęgło. Nie ma problemu z wyprzedzaniem na prostej, ale mi przeszkadza.
Ze względu na niską cenę auta w porównaniu do innych błyszczących egzemplarzy w tym roczniku ostateczna cena do bardzo rozsądnej minimalnej negocjacji.
Do samochodu daję
- trójkąt ostrzegawczy, nieużywane koło zapasowe, lewarek
- 2 kluczyki
- książka serwisowa z Niemiec, instrukcja obsługi i to co dostałem z autem
- badanie amortyzatorów przeprowadzone na stacji OTL Jarocin 17.06.2015
- raport autodna.pl
- notes z rzeczywistym spalaniem – data, liczba kilometrów i ilość tankowanej benzyny.
- KLIMATYZACJA 100% SPRAWNA - WSPOMAGANIE - ELEKTRYCZNE SZYBY - przód - 4 X AIR BAG - ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE LUSTERKA - CENTRALNY ZAMEK + PILOT - ABS - TCS - KONTROLA TRAKCJI - PODŁOKIETNIK - HALOGENY PRZÓD - DWA KLUCZYKI - SKŁADANE BOCZNE SIEDZENIE
- KOŁO ZAPASOWE - ZAREJESTROWANY
Dodatkowa galeria dużych zdjęć na www.mazda.iscool.pl/index.html
Jacek. Mój numer telefonu 602 [zasłonięte] 882
Auto można obejrzeć najlepiej po godz. 17.00 lub po wcześniejszym umówieniu.