Witam
Mam na sprzedaż Mazdę 323f 1,5/90 KM z 1994r. instalacją gazowa sekwencyjną firmy
STAG 4 (V generacji), gaz został założony w lutym 2011 roku. Auto zostało sprowadzone z Niemiec do Polski, gdzie jestem drugim właścicielem w kraju.
Auto ma na wyposażeniu:
Zrobione w aucie:
-założenie instalacji gazowej STAG 4 – sekwencja (2 lata gwarancji)
-wymienione swożnie w zawieszeniu z przodu wraz ze stabilizatorami po obu stronach
-wymiana oleju w silniku ( Mobil 1) przy 170 tys. km ,wraz z filtrami (paliwa, powietrza)
-wymienione kompletne sprzęgło przy przebiegu 158 tys. km (tarcza + docisk) Valeo
-wymiana całego rozrządu wraz z pompa wody przy przebiegu 152 tys. km (rozrząd NTN)
-wymiana paska alternatora i wspomagania przy 160 tys. km
-wymiana klocków hamulcowych z przodu wraz ze sprężynkami 160 tys. km
-wymiana okładzin hamulców z tyłu 160 tys. km
-wymiana w tylnich kołach łożysk wraz z piastami 160 tys. km
-wymiana akumulatora na VARTA „Black Power”
-wymiana świec NGK i kabli zapłonowych 156 tys. Km
Zrobione dodatkowo w aucie:
-przyciemnienie szyb w lustro weneckie
-przyciemnione kierunki boczne wraz z kierunkami i postojem z przodu
-zrobione odcięcia prądu po zamknięciu auta (więc akumulator się nie wyładuje)
-obniżenie auta o 40mm (sprężynami firmy MTS)
-założenie sportowego tłumika firmy REMUS (co daje ładny dźwięk)
-założone dystanse na tylniej osi (co dają efekt poszerzenia auta) o 2,5cm
-neonki pod nogami z przodu -na niebiesko
-włożone nagłośnienie Kenwood i Blaupunkt
-nowe radio na gwarancji USB/AUX/SD (zakupione w grudniu na gwarancji)
Do auta posiadam dokumenty:
-kartę pojazdu
-dowód rejestracyjny
-instrukcje obsługi pojazdu
-pełną dokumentacje instalacji gazowej, kartę gwarancyjną itp.
W SOBOTĘ W MAŹDZIE ZOSTAŁY WYMIENIONE KLOCKI HAMULCOWE I OSŁONY PRZEGUBÓW, A TAKŻE AUTO ZOSTAŁO ZAKONSERWOWANE PODWOZIE.
NOWY PRZEGLĄD NA 2013R.
W mazdzie nic nie puka i nic nie stuka, spalanie gazu w trybie mieszanym z przewagą miasta to 8L.