Witam, na sprzedaż mam piękną Mazdę z bogatym wyposażeniem , w skład, którego wchodzą: -wspomaganie kierownicy, -cztery opuszczane elektrycznie szyby, -elektrycznie sterowane lusterka, -fotele regulowane w czterech pozycjach, -alufelgi 15" (za dopłatą 17" widoczne na zdjęciach), -kierownica obszyta skórą, -skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów, -centralny zamek sterowany pilotem, -domykanie szyb sterowane pilotem, -szyberdach sterowany elektronicznie, -radio JVC cd/mp3 współgrające z siedmioma głośnikami, -dwie poduszki powietrzne, -ABS, -granatowy metalizowany lakier , w świetle przechodzący w zielony (zdecydowanie najładniejszy z palety kolorów mazdy), -automatycznie wysuwająca się antena- sprawna, co w tych autach jest rzadkością. Auto przeszło następujące modyfikacje: -SPORTOWE ZAWIESZENIE -sprężyny marki eibach oraz nowe amortyzatory gazowe Kayaba- koszt był duży ,ale samochód prowadzi się rewelacyjnie, -sekwencyjna instalacja LPG (w zeszłym roku listwa wtryskowa została zmieniona na OMVL DREAM FAST ,dzięki czemu średnie spalanie zeszło do 9l/100km i poprawiła się kultura pracy silnika, -przelotowy układ wydechowy -zamiast katalizatora jest przelotowy tłumik, w miejscu pierwszego tłumika strumienica wirowa, a na końcu tłumik typu mugen, -sterownik centralnego zamka- zamykający auto z pilota, -sterownik domykający szyby za pomocą pilota, -kierownica obszyta skórą, -sportowe nakładki na pedały, -hak firmy bosal, -białe kierunkowskazy z żarówkami led. Mazdę posiadam od 6 lat i w tym czasie wymieniłem w niej wiele elementów. Zawsze starałem się aby nowe części były jak najlepszej jakości, dorównujące tym, zakładanym na pierwszy montaż. Te najważniejsze to: -akumulator Bosch silver s5 (najlepszy jaki mieli w sklepie), -amortyzatory, -gumy i poduszki amortyzatora (poduszki kosztują prawie tyle, co nowe amortyzatory), -sworznie wahaczy, -łączniki stabilizatora przód i tył, -tulejki stabilizatora (kosztują grosze, ale wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna), -listwa wtrysku gazu, -zbiornik LPG (legalizacja do 2022), -tarcze i klocki hamulcowe (firmy nie pamiętam, ale były to najlepsze jakie były dostępne-poprzednie pogięły się podczas awaryjnego hamowania), -tłoczki hamulcowe przód i tył, -lampy przednie- stare ,oryginalne do wglądu (zmieniłem ponieważ były wypalone i świeciły zbyt żółtym światłem). Auto posiada również drobne wady: -korozja tylnych nadkoli oraz progów, -szyba pasażera się zacina ,a przycisk w prawych drzwiach nie działa, -nie działa abs (komputer pokazuje błąd czujnika lewego koła), -słaby hamulec ręczny, -dziura w rurze wydechowej (tłumiki są nowe ale rurę trzeba pospawać), -drobne rysy (przydało by się spolerować lakier). Samochodem od kilku lat jeździ moja żona, a obecnie nie jeździ prawie w ogóle. Zawsze dbałem o to auto ,na czas wymieniałem olej oraz wszystkie części. Nigdy nie paliłem nim gumy i nawet nie sprawdziłem jak szybko pojedzie. Mazdę sprzedaję na felgach 15". Za dopłatą mogę dorzucić koła 17". Niestety dwa z nich były uszkodzone. Jedno z nich trzyma do dziś ,ale na drugim spawy puściły i wymaga naprawy. Na felgi założone są opony TOYO PROXES T1-R (na takich jeździły samochody w filmie "Za szybcy ,za wściekli"),są w idealnym stanie i na pewno długo jeszcze będzie można na nich jeździć. Samochód na nich prowadzi się jak przyklejony do drogi, zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Kwota jaka mnie interesuje to 1200zł za komplet opon z felgami. Na allegro zestaw samych takich używanych opon tyle kosztuje. Dla zainteresowanych więcej zdjęć mogę przesłać na maila. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.