Mazda 323F BJ 2.0 DITD (diesel) 1999r. Wersja Exclusive
DiTD - Silnik posiada wtrysk bezpośredni realizowany przy pomocy pompy wtryskowej.
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Typ wtrysku: Bezpośredni
Turbosprężarka: Ze stałą geometrią.
Sprzęgło: Bez koła dwumasowego.
Filtr cząstek stałych: Brak.
Zaraz po zakupie wymieniłem oczywiście rozrząd wraz z pompą wody i wszystkie płyny. Dla tego modelu sugeruje się wymianę tych elementów co 90.000km, więc kupujący śmiało jeszcze może jeździć.
Zmieniony pasek rozrządu wraz z pompą wody, wymiana oleju (Motul) – 212.000 km – 2013r.
Założone są nowe tarcze hamulcowe wraz z piastą i nowymi hamulcami. – 218.000 km – 2014r.
Wymienione były elementy przedniego zawieszenia (stateczniki i sworznie) – 2014r.
Przy przebiegu 219.273km była ustawiana zbieżność – mam oczywiście protokół.
Do poprawek lakierniczych gdzieniegdzie widać rdzę, pęknięty tylny reflektor, czasem zaświeci się kontrolka błędu EGR.
„Zawór EGR to rodzaj elektrozaworu zamontowanego w układzie wydechowym. Jego głównym zadaniem jest kierowanie części spalin z powrotem do układu dolotowego.Taka recyrkulacja spalin pozwala dopalić najbardziej szkodliwe związki chemiczne, a zatem wpływa pozytywnie na ekologię. Warto również dodać, że sprawnie działający EGR nie wpływa na moc silnika.„
EGR nie wpływa na jazdę i pracę silnika więc olałem prawdę mówiąc naprawę tego.
Obecny przebieg: 224.000km
Ważne OC (29.08.2015) i przegląd (04.11.2016)
- Wspomaganie kierownicy,
- immobilizer,
- światła przeciwmgielne,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- ABS,
- Regulowana wysokość kierownicy,
- klimatyzacja,
- alufelgi z letnimi oponami,
- hak
Samochód w ciągłym użytkowaniu.
Auto znajduje się w Warszawie na Ochocie, do wglądu po godzinie 18:00
695-[zasłonięte]-847
[zasłonięte]@outlook.com