Do sprzedania mam mój niezawodny jak do tej pory samochodzik MAZDA 323 z niezawodnym 2.0 DiTD, 101 konnym silnikiem z 2001 roku.
Ubezpieczenie i przegląd świeżo opłacone
Ważne do 14 listopada 2015 roku
Samochód sprzedaję, bo mieszkam w Anglii i tu kupiłem autko (Japończyka oczywiście).
Autko sprowadziłem sobie z Austrii w listopadzie 2011 roku z przebiegiem udokumentowanym 148 000km. W styczniu pojechałem nim do Anglii a potem wróciłem i w sumie tak 6 razy. Autko nie zawodne. Od dnia kupienia w dnia dzisiejszego w autku nie zepsuło się nic poważnego, żadnych problemów z odpalaniem czy cokolwiek. W autku są założone opony zimowe ok. 5 mm bieżnika oraz są do niego letnie Kleber Dynaxer3(kupione nowe 2 lata temu nowe, teraz mają jakieś 5 mm bieżnia).
W autku olej i filtr wymieniany był regularnie co 8-max 10tyś km. Obecny przebieg to około 185 000km. Wymieniony został przy około 165 tyś rozrząd kompletny (oczywiście ORGINAŁ MAZDA – 1000zł) i pompa wody zamiennik dobrej firmy. A więc można autkiem teraz jeździć bez wymiany do około 255 tyś. Wymienione zostało oczywiście jeszcze wiele rzeczy przez te 2 lata roku. Przykładowo wymieniłem w zawieszeniu tylnym wahacze wzdłużne i poduszki amortyzatora (oryginał MAZDA – KOSZT 800ZŁ) tylko, dlatego że denerwowało mnie dziwne stukanie z tyłu. W autku wymieniony było wiele rzeczy, których tu nie wymieniam (tabele wymian mogę wysłać na e-mail dla zainteresowanych) ale całość na ponad zł. Co dolega Mazdzie i co pasowało by wymienić/naprawić: W autku pasowało by wymienić poduszkę silnika od strony grodzi gdyż zatrzęsie silnikiem przy odpalaniu i gaszeniu (mam kupioną nową ale raczej nie będę miał czasu tego zrobić) dodaję ją do autka. W najbliższym czasie, jeśli ktoś planuję w autko zainwestować to przydało by się tarcze hamulcowe na przód (klocki są nowe TRW) .
Mechanizm opuszczania szyby od kierowcy nie działa, zerwana linka i uszkodzona kółko, na które linka się nawija, usterka powstała tuż przed wyjazdem za granicę, więc nie naprawiłem. Koszt mechanizmu na allegro to max 100zł.
Autko powyżej 4 tyś obrotów puszcza czarny dymek, ale nie uważam tego za jakąś nowość w dieslu przy przebiegu blisko 200 tyś. W autku nie działa klimatyzacja, co jest wynikiem uszkodzenia jednej z rurek zaraz przy chłodnicy (uszkodzona rurka jest wymontowana). Koszt używanej to około 100zł. Stan karoserii: Samochód ma 13 lat – korozja na nadkolach, która była już naprawiana ale blacharz lakiernik nie zrobił tego jak trzeba i pojawiła się od nowa..
Spalanie: Samochód używany był w jeździe głownie na autostradzie i tu wychodzi jadąc max do 120km wychodzi dokładnie 5l na 100km. Przy około 140 przy 4 osobach dochodzi do 7l.
W spokojnej jeździe miejskiej i mieszanie jest to w przedziale 5,5 do max 6l.
Autko stoi w Polsce nieużywanie w garażu od stycznia. W Polsce byłem w sierpniu, podpiąłem akumulator, przekręciłem kluczyk i autko odpaliło po 7 miesiącach jakby było używane przed chwilą. W Polsce będę po 25 listopada i wtedy moża autko obejrzeć.
Cena:
Cena, jaka mnie interesuje to 5200 zł z minimalną opcją do negocjacji. Proszę nie pisać ofert dam przykładowo 3500zł. W tej cenie zostawiam w autku fajne nowe radio alpine (499zł) i nowe głośniki z tyłu Sony X-plod. Po dołożeniu do autka trochę pracy i myślę max 1,5 tyś zł a więc głównie poprawa nadkoli (względy estetyczne), tarcze hamulcowe i mechanizm opuszczania szyby, można nim będzie jeszcze długo pojeździć.
Autko uczciwie opisałem wraz z usterkami, nie będę wciskał kitu o perfekcyjnym stanie prawie 14 letniego samochodu. Według mnie warto kupić to autko a nie droższe sprowadzone w idealnym stanie z Niemiec, w który będzie trzeba na pewno coś wymienić a na pewno rozrząd, co w przypadku mazdy żaden zamiennik nie wchodzi w grę tylko oryginał.
Zdjęcia są z przed roku i nie mam obecnie innych więc proszę nie pytać o dodatkowe.
Zachęcam do zadawania pytań poprzez zadaj pytanie sprzedającemu.
Zapraszam na oględziny po 25 listopada.