Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Maya 2011. Wprowadzenie PROMOCJA -50%

29-04-2015, 13:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.50 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 5223651257
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-04-2015 12:42:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Maya 2011. Wprowadzenie

Okładka książki Maya 2011. Wprowadzenie

PROMOCJA! -50%
119.00zł 59.50zł

Tytuł oryginału: Introducing Maya 2011

Autorzy: Dariush Derakhshani

Rok wydania: 2011

Stron: 720

Zawiera CD-ROM: 1

Tłumaczenie: Zbigniew Waśko

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3047-9

Format: 170x230

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

"Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak ogromny potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk. Maya, od lat używana głównie przez wielkie wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych efektów specjalnych i modeli 3D, dziś stała się bardziej dostępna zarówno pod względem ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!

Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić swoją kreatywność i zacząć tworzyć niezwykłe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a potem prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce. Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania oraz zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najważniejsze — animowanie stworzonych modeli. Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia oraz dokładnie zgłębisz niezwykle istotny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających efektów specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.

Z tym podręcznikiem:
  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej
  • opanujesz interfejs programu Maya 2011
  • utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym
  • poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych
  • wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz
  • odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów
  • nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp.
  • opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie efektów

Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie!

helion_grafikakomputerowa photoshop, filtry, fotografia cyfrowa, typografia, obróbka zdjęć, efekty, edycja zdjęć, raw, precyzyjne rysowanie, korekcja, skalowanie, wyostrzanie, maska, modelowanie 3d, przygotowanie do druku, rysunek wektorowy, gimp, mapowanie, edycja krzywych, interfejs, kurs, książka, podręcznik, tutorial