Maxwell Render jest następną generacją technologii renderującej opartej na fizycznych równaniach rządzącymi przemieszczaniem się światła. Umożliwia to użytkownikom stworzenie cyfrowego, bardzo dokładnego oraz wiarygodnego wyobrażenia świata rzeczywistego bez potrzeby uciekania się do sztuczek używanych przez wiele aktualnych silników renderujących.
Kompatybilny z
Bonzai3D, 3ds Max, After Effects, ArchiCAD, Cinema4D, formZ, Houdini, LightWave3D, Maya, MicroStation, Modo, Nuke, Photoshop, Revit, Rhino, SketchUp, SoftImage, Solidworks
Nowości w wersji V3:
Physical Sky
System Physical Sky posiada teraz możliwość modyfikowania parametrów wielkości i koloru umożliwiając tworzenie wspaniałych efektów słońca, jak również zastosowania nowszych metod kontrolowania cieni oraz równoległych cieni rzucanych przez odległe źródła światła.
TekstryMaxwell Render V3 zawiera kolekcję tekstur proceduralnych, które mogą być używane oddzielnie lub w połączeniu z innymi teksturami, aby wygenerować szereg różnych efektów. Ponieważ tekstury są fraktalami, możliwe jest ich dostosowywanie oraz przenoszenie pomiędzy różnymi platformami.
Szybki podgląd oświetlenia
Wprowadzono podgląd wprowadzanych zmian oświetlenia w głównym oknie renderowania. Dzięki wspieranej przez GPU metodzie wyświetlania światła, nawet takie efekty jak rozproszenie czy dyspersja aktualizują się niemal natychmiastowo.
Ulepszony Maxwell FireW wersji V3 usprawniono silnik podglądu Maxwell Fire. Teraz ponownie wokselizowane są tylko obiekty, które zostały zmodyfikowane zaoszczędzając sporą ilość czasu przy ustawianiu scen.
Funkcja Custom Alphas
Długo oczekiwana funkcja. Teraz możesz tworzyć nieograniczoną ilość „warstw” alfa i dodawać do nich obiekty, co pozwala na odseparowanie wybranych obiektów od reszty.
Obiektywy kamery
Do kamery programu Maxwell zostało dodanych 5 nowych trybów: Spherical – stosowana do tworzenia środowisk HDR oraz wirtualnych spacerów, Fish Eye, Pinhole - tworzy efekt braku głębi ostrości, Cylindrical i Orthographic.
Asystent materiałow
Asystent materiałów programu Maxwell to nowy, prosty edytor materiałów, który zdefiniuje dla Ciebie bazową charakterystykę materiału, upraszczając znacznie proces tworzenia materiału i pozwalając oszczędzić czas. Wybierz kategorię (np. glass, metal, translucent, opaque), a asystent materiałów pomoże Ci stworzyć idealnie zoptymalizowane materiały dla Twojej sceny w przeciągu kilku sekund!
Innepoprawa wydajności przy dużych scenach
podpodziały dla płaszczyzn
całkowicie nowy, łatwy w użyciu edytor materiałów
klonowanie obiektów
wolumetryczne światła
renderowanie szkieletowego widoku
wsparcie formatu plików Alembic
mocne wsparcie dla elementów kompozycyjnych
projektory świateł
Windows (32 and 64):
Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7, Windows 8
2 GHz Intel® Pentium® 4 processor, AMD Athlon 64 lub nowszy
Minimum 1GB RAM. Rekomendowane 4GB RAM
400 MB wolnego miejsca na dysku
Macintosh (32 and 64):
Mac OSX 10.7 lub nowszy
Intel® CPU
Minimum 1GB RAM. Rekomendowane 4GB RAM
400 MB wolnego miejsca na dysku
_______________________________________________________________________________________