Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Maxwell Render 2.6 ENG WIN/MAC

27-01-2012, 19:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 999 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2068787737
Miejscowość Lódź
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-02-2012 12:04:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2-3 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

-Klucz licencyjny wysyłany jest TYLKO drogą elektroniczną

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Wysyłka elektroniczna - 0 zł

 

 

 

 

Wśród wielu „silników renderujących”, jednym z najbardziej interesujących w ostatnim czasie jest Maxwell Render. Praca w nowym środowisku to niewątpliwe wyzwanie dla artysty, jednak wszyscy Ci, którzy używali aparatu fotograficznego, z pewnością zaadaptują się do nowego sposobu pracy.

Maxwell Render bazuje na prawdziwym modelu fizycznym:

W odróżnieniu od innych modułów, Maxwell nie korzysta wyłącznie z przestrzeni RGB do opisywania parametrów światła. Nowe dziecko Next Limit rozpatruje światło jako falę elektro-magnetyczną, zdefiniowaną przez pełne spektrum od podczerwieni do ultrafioletu.

Pełne Global illumination:

Maxwell uwzględnia wszystkie możliwe interakcje, jakie zachodzą pomiędzy obiektami w scenie. Nie tylko zwykłe indirect diffuse illumination, ale również bardziej wyrafinowane efekty, takie jak indirect glossy caustic, tworzone przez światło przechodzące przez obiekty wolumetryczne.

Nowe materiały, bazujące na prawdziwych właściwościach optycznych:

Aby zachować pełną poprawność obliczeń, Maxwell współpracuje jedynie z własnymi materiałami, które są zbudowane na bazie krzywych BSDF (Bidirectional Scattering Distribution Function). Materiały te, mogą być również modyfikowane i budowane od podstaw przy użyciu Biblioteki SDK.

Nie trzeba ustawiać setek różnych parametrów renderingu:

Maxwell szczyci się prostotą ustawień. Tak naprawdę jakość finalnego obrazka zależy wyłącznie od 2 ustawień; czasu, oraz ilości przebiegów, jakie program ma wykonać. Użytkownik decyduje ile czasu chce przeznaczyć na przeliczanie, a program sam ustawia najbardziej optymalne dla tego czasu parametry.

Każdy obiekt w scenie może emitować światło:

Maxwell pozwala użyć dowolnego obiektu w scenie jako źródła światła. Co najważniejsze, program doskonale radzi sobie z wieloma źródłami światła.

Physical Sky:

Maxwell używa poprawnego fizycznie modelu nieba. Render uwzględnia długość i szerokość geograficzną, porę roku i godzinę, w jakiej zostało zrobione „zdjęcie”

Kompatybilność:

Maxwell jest osobym programem, dzięki czemu jest kompatybilny z wieloma systemami (Windows 32/64, Linux 32/64, Max OS X)

Programy współpracujące z silnikiem:

 

  • Kompatybilny z 3DS Max 9, ArchiCAD, Cinema4D , LightWave3D, Maya, Rhino3D, SketchUp, Solidworks, XSI, form.Z