Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAXIMIZING LEAD GENERATION Ruth Stevens

22-05-2014, 2:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 107.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174474386
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 02:06:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03340, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84850, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48490, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97411, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62546, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03340, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84850, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48490, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97411, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62546

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Maximizing Lead Generation: The Complete Guide for B2B Marketers (Que Biz-Tech)

MAXIMIZING LEAD GENERATION Ruth Stevens

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ruth P. Stevens
Language: English
Publisher: QUE
Publication Date: 5 July 2011
Dimensions: 15.2 x 1.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A7D[zasłonięte]97411

 

 

The Hands-On, Up-to-the-Minute Guide to Generating Better-Qualified, Quicker-to-Close B2B Leads! Lead generation is ''Job One'': B2B marketers' single most important objective. Maximizing Lead Generation brings together everything you need to know to do it right. Fast-paced and 100% practical, it will help you achieve outstanding results in any B2B marketplace--from enterprise technology to industrial equipment to professional services. World-renowned expert Ruth P. Stevens helps you bring science and systematization to all facets of lead generation, building on process, best practices, continuous testing, and ongoing improvement. You'll learn how to maximize the value of tried-and-true B2B tools and the newest social, web, and search technologies. Stevens offers indispensable insights for the entire lead lifecycle, including qualification, nurturing, measurement, and tracking. Organized for clarity, usability, and speed, this book will help you supercharge salesforce productivity--and company profits.You'll Learn How To: / Develop and refine rules that consistently lead to higher-quality leads / Gain deeper insights into your customers and their buying processes / Build sophisticated, accurate marketing databases / Identify the media most likely to work for you / Execute highly effective campaigns / Drive huge ROI improvements / Use BANT and other qualification criteria / Apply new ''nurturing'' techniques to convert ''duds'' into ''diamonds'' / Track results and quantify the business value of campaigns / Utilize best practices content marketing and marketing automation / Integrate continuous improvement into lead generation / Discover 10 trends that will transform the way you prospect

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE B2B SOCIAL MEDIA BOOK Bodnar, Cohen

 SOCIAL MARKETING TO THE BUSINESS CUSTOMER Gillin

 B2B DIGITAL MARKETING Michael Miller

 B2B A TO Z Bill Blaney

 LEAD GENERATION FOR THE COMPLEX SALE Brian Carroll

 EMARKETING STRATEGIES FOR THE COMPLEX SALE Albee