Maverick Strada został przeprojektowany do całkowicie nowej lini EVO! Zupełnie nowy i ekskluzywny design podwozia i nowy 2,4 GHz system radiowy, modele Evo są teraz ładniejsze i bardziej niezawodne niż kiedykolwiek wcześniej!
Strada MT Evo S to typowy MONSTER TRUCK wyposażony w mocny bezszczotkowy silnik jest idealny na trudne warunki i wstrząsy! Specjalnie zaprojektowane wieżyczki amortyzatorów wykonane są z grubego i giętkiego tworzywa aby zaamortyzować uderzenia, dodatkowo model w wersji MT (Monster Truck) posiada podwójne amortyzatory co jeszcze lepiej wzmacnia całą konstrukcję nadwozia.
Opis funkcji:
- Maverick 3215Kv silnik bezszczotkowy
- Maverick 80 bezszczotkowy regulator prędkościz wstecznym i hamulcem wyposażony w wentylator
- Nowa, bardziej wytrzymała obudowa
- Aluminiowe wzmocninia na pokładzie
- Nowy schemat kolorów
- 2,4 GHz system radiowy
- W pełni gotowy do jazdy z akumulatorem i ładowarką
Wszystkie nowe Maverick posiadają 2,4 GHz system radiowy!
Nowy design Maverick Strada Evo, wspierane przez wiodącą w branży markę HPI Racing, jest najlepszym sposobem aby dostać się do świata modelarstwa RC za niwielkie pieniądze!
Udoskonalony Maverick Strada Evo jest łatwy do utrzymania i naprawy, z pełną gamą części zamiennych dostępnych w naszej firmie.
Nowe, atrakcyjne obudowy w niepowtarzalny malowaniu!
Kupując Mavericka otrzymasz prawdziwe osiągi i funkcjonalność. Profesjonalnie zaprojektowane formowane podwozia zapewniają trwałość i wytrzymałość, do tej platformy również zastosowano mocny wał zapewniający napęd 4WD . Olejowe amortyzatory i całkowicie niezależne zawieszenie z podwójnymi wahaczami daje najwyższą pewność jazdy na każdej nawierzchni.
Strada z rodziny Evo 1:10 są oparte zaprojektowane na niezwykle trudne warunki. Napęd wału 4WD daje pełną moc i niesamowite przyczepność w każdych warunkach, a zamknięte zebatki stożkowe dyferencjałów pozwalają na minimum konserwacji, a więcej zabawy!
Znakomita konstrukcja podwozia!
Zestaw Maverick Strada SC Evo S :
- MM-22BL silnik bezszczotkowey 3215KV z 4 mm pozłacanymi wtykami
- MSC-22BL 80AMP bezszczotkowy regulator FWD / Brake / Reverse ESC
- MBP-26 3000mAh Ni-MH o niskich stratach, złącze 4mm-HXT pozłacane
- serwo MS-22 o wysokiej wytrzymałości dla wspomagania układu kierowniczego
- Crystal-free 2,4 GHz nadajnik i odbiornik z wbudowanym failsafe
- Aluminiowy anodowany radiator silnika
- Formowane podwozie dla zoptymalizowania rozkładu masy
- W pełni regulowane zawieszenie wyścigowe
- Gniazdo baterii obsługuje zarówno pakiety tuba i side-by-side
- 4 olejowe amortyzatory z progresywnymi sprężynami
- W pełni niezależne wahacze typu A
- Mocne C-hub zwrotnice przednie
- Mocny i efektywny wału przeniesienia napęd 4WD
- W pełni zoptymalizowany napęd za pomocą dyferencjałów
- Aluminiowy wał centralny oraz metalowe półosie i sprzęgła
- 4 "promieniowe" opony
- Wycięta pomalowana karoseria
- W pełni regulowane zawieszenie
- Przednie i tylne zderzaki formowane
- Dwu punktowy system sterowania z wbudowanym servo saver
- Osłony przekładni
Do uruchomienia wymagane jest:
8 x baterie AA
Silniki bezszczotkowe
To silniki elektryczne (głownie prądu stałego) w których całkowicie wyeliminowano szczotki oraz komutator, będące najczęstszą przyczyną awarii oraz najszybciej zużywającymi się elementem mechanicznymi silnika. Zamiast nich do wprawienia silnika w ruch stosuje się tak zwane regulatory (ESC - Electronic Speed Controler). W silniku bezszczotkowym odwrócono standardową budowę silnika elektrycznego, cewki są nieruchome wewnątrz obudowy, a magnesy znajdują się w lub na wirniku. Główną zaletą silników bezszczotkowych jest dużo wyższa trwałość i niezawodność wynikająca z wyeliminowania z konstrukcji szczotek. Eliminacja szczotek zapewnia cichszą pracę silnika oraz o wiele wyższą sprawność energetyczną. W silnikach bezszczotkowych stosuję się magnesy neodymowe lub inne z pierwiastków rzadko występujących co w połączeniu z niższą temperaturą pracy znacznie zwiększa sprawność i moment obrotowy tych silników. Konstrukcja bezszczotkowców umożliwia zastosowanie szczelniejszych obudów, gdyż ciepło z cewek może być odprowadzane bezpośrednio poprzez obudowę, co eliminuje konieczność zapewnienia sporej cyrkulacji powietrza. Kolejną zaletą silników bezszczotkowych jest możliwość kontroli prędkości obrotowej prawie niezależnie od mocy silnika.
|