Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATTEL Gra zręcznościowa Reks Podaj T8733

23-12-2014, 14:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 59 zł     
Użytkownik leder_pl
numer aukcji: 4828907356
Miejscowość ŻARY
Kupiono sztuk: 12    Zostało sztuk: 3    Licytowało: 9    Wyświetleń: 253   
Koniec: 23-12-2014 14:06:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 18.00
 
telefon
68[zasłonięte]374-28
 
 
email
[zasłonięte]@leder.pl
 
 
godziny otwarcia
  • Pon - Pt  10 - 18
  • Sob         10 - 14
 
 
adres do korespondencji

LEDER
Ul. Pocztowa 11
68-200 Żary

 
 
Paczki wysyłamy
 
  • Paczka - 14 zł
  • Paczka pobraniowa - 21 zł
 
 
  • Kurier Przedpłata - 15 zł
  • Kurier Pobranie - 23 zł
 

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).

Numer konta na które należy wpłacać pieniądze za wylicytowany towar:
BZ WBK S.A ŻARY
32 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5610006 [zasłonięte] 420347
W tytule przelewu prosimy podać nick oraz numer aukcji.

 

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

 
 
 

Gra, która rozrusza przedszkolaki i sprawi im mnóstwo radości. 
Łączy elementy gry pamięciowej i ruchowej. 

Zestaw składa się z zabawnego, 
mówiącego elektronicznego psa Reksa 
oraz 12 kości oznaczonych kolorem, numerem, figurą geometryczną lub literką.

Zadaniem graczy jest zebrać jak najwięcej kości. 
Najpierw rozkłada się je w różnych miejscach pomieszczenia. 
Następnie dzieci zaczynają grę, naciskając na nosek Reksa. 
Wówczas piesek mówić jaką chce dostać kość. 
Wówczas dzieci rozbiegają się, 
szukając jej, i przynoszą ją Reksowi. 
Jeśli jest to właściwa kość, mogą ją zatrzymać, a jeśli nie, 
Reks zachęca dzieci by szukały dalej.
Kto najszybciej pomoże Reksowi, 
przynosząc mu odpowiednie kości, wygrywa!