Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATERIAŁY POMOCNICZE dla NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA

24-01-2012, 5:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.80 zł     
Użytkownik masurien
numer aukcji: 2039279067
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 18:35:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1975
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MATERIAŁY POMOCNICZE DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLI

 


 

 

 


 

 

 

 


 

Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Białymstoku, 1975

Stron - 179

Stan ogólny: DOBRY

Dosyć lekkie ślady użytkowania. Wnętrze książki czyste. Okładka miejscami przybrudzona. 

Okładka miękka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Książka podzielona jest na 7. głównych rozdziałów, tj; 

- Wstęp

- ŚRODOWISKO NATURALNE W PRACY PRZEDSZKOLA zawierającego prace:

Waleria Dąbrowska - Wykorzystanie środowiska naturalnego w pracy przedszkola

Krystyna Barszczewska - Wykorzystanie obserwacji przyrodniczych w pracy z dziećmi

Barbara Czarniewicz - Rola środowiska przyrodniczego w pracy przedszkola

- WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE (tu trochę propagandy minionej epoki - jest to stosunkowo krótki rozdział)

- KSZTAŁCENIE LOGICZNEGO MYŚLENIA zawierającego prace m.in:

Regina Lisiecka - Rozwój umiejętności klasyfikowania pojęć u dzieci w wieku przesdzkolnym

Stanisława Daraszkiewicz - Kształtowanie stosunków ilościowych i jakościowych u dzieci w wieku przedszkolnym

Danuta Wszędyrówna - Próby rozwijania myślenia logicznego u dzieci w wieku przedszkolnym

Halina Kurcwald - Kształcenie dłuższych wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym

Jadwiga Górka - Kształtowanie mowy dziecka podczas jego pobytu w przedszkolu

Jadwiga Berendt - Praca z książką

- FORMY AKTYWIZACJI DZIECI  WIEKU PRZEDSZKOLNYM  zawierający prace m.in:

Stanisława Daraszkiewicz - Zastosowanie technik Freineta w pracy dydaktyczno-wychowawczej przedszkola

Przykłady z praktyki (m.in:):

Stanisława Darqaszkiewicz - Swobodny tekst w połączeniu w ekspresją plastyczną

Irena Piotrowska - Teatrzyki samorodne jako forma pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu

Mirosława Żukowska - Zainteresowanie, a aktywność dziecka podczas zajęć muzycznych

Małgorzata Kuczko - Praca nad rozwijaniem twórczości muzycznej dziecka

Maria Barszczewska - Obchody uroczystości w przedszkolu

- ZABAWA JAKO PODSTAWOWA FORMA DZIAŁALNOŚCI DZIECKA zawierający prace:

Wiktoria Cylwik - Zabawy w procesie wychowania w wieku przedszkolnym

Irena Haponik - Rola gier dydaktycznych w w rozwoju umysłowym dziecka cztero- sześcioletniego

Irena Pieślak - Potrzeby dziecka trzyletniego i ich zaspokajanie w przedszkolu

- FORMY WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI I ŚRODOWISKIEM