MATERAC TELEFON (170CMX 71CM)
HURTOWNIA BEZPOŚREDNI DYSTRYBUTOR
INFORMACJE O NAS
Witaj Szanowny Kliencie
RACIK SC IMPORTER ZABAWEK
ul. Do Samków 6,34-500 Zakopane,Tel.182[zasłonięte]841 email: [zasłonięte]@poczta.fm, www.racik.pl
Firma Racik powstała w 2000 roku. Posiada swoje sklepy na terenie Zakopanego, a także hurtownie zaopatrującą punkty detaliczne, instytucje, urzędy, hurtownie w kraju i zagranicą. Jest wiodącym bezpośrednim importerem pluszaków oraz innych zabawek z Azji, a także współpracuje z europejskimi fabrykami, których siedziby są w Austrii, Niemczech, Włoszech.
SPECJALIZUJEMY SIĘ WE WSZYSTKICH
REKLAMOWANYCH ZABAWKACH
TAKŻE MARKOWYCH
!!! OFERTA DLA KLIENTÓW HURTOWYCH !!!
PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY
!! CHCESZ SPEŁNIĆ DOWOLNE MARZENIE DZIECKA !!
WYŚLIJ E-MAIL
Z ZAPYTANIEM O DOWOLNĄ ZABAWKĘ
POSTARAMY SIĘ ZAPROPONOWAĆ NAJLEPSZĄ OFERTĘ
DO 5 DNI ROBOCZYCH
Informacje o wysyłce
Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płacisz raz!
(nr konta 131[zasłonięte]516511[zasłonięte]00052[zasłonięte]838)
Na realizację zamówienia mamy 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub dostarczenia wszelkich informacji w przypadku przesyłek pobraniowych, jednak zakupione towary przeważnie wysyłane są tego samego dnia (dla wpłat zaksięgowanych do godz. 12:00) lub w dniu następnym.
Nie odpowiadamy za czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską GLS lub pocztę - zdarza się czas dostawy dłuższy niż 24 godziny, szczególnie w okresie przedświątecznym. Jeżeli potrzebujesz towar pilnie, skontaktuj się w celu potwierdzenia czy jest możliwe dostarczenie na czas.
status paczki sprawdzisz wpisując:
http://www.gls-poland.com/online/paketstatus.php3
Zwroty i reklamacje
Masz prawo prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki, bez podawania powodu rezygnacji. Jest to możliwe jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i zostanie zwrócony w fabrycznym opakowaniu. Towar odeślij razem z otrzymaną z nim fakturą lub paragonem, dopisując na opakowaniu "ZWROT". Gwarantujemy zwrot wartości zakupionego przedmiotu, pomniejszony o koszty dostawy.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem!
Wszystkie zakupione u nas towary objęte są gwarancją i mogą zostać wymienione w przypadku uszkodzenia podczas transportu lub stwierdzenia wady fabrycznej. W takim przypadku odeślij przedmiot zwykłą przesyłką wraz z opisem przyczyn reklamacji i z dowodem sprzedaży. Przesyłki kurierskie zawsze sprawdzaj w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzenia spisz protokół - tylko na tej podstawie reklamacja może być uznana. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia otrzymasz nieuszkodzony egzemplarz, a jeżeli nie będzie to możliwe z powodu barku identycznego towaru, zaoferujemy Ci inne dostępne u nas produkty lub zwrócimy pieniądze. W przypadku reklamacji wynikających z naszej winy zwrócimy także koszt przesyłki.