Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATEMATYKA - ZOO KLASA 1 PC

19-01-2012, 11:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 65.40 zł     
Użytkownik alexanderwielki1
numer aukcji: 2038034700
Miejscowość Polska
Wyświetleń: 5   
Koniec: 19-01-2012, 11:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

fkm , ean_590[zasłonięte][zasłonięte]89903 , id_36436 , kat_110 , typ_gry
  • O Nas
  • Zasady sprzedaży
  • Płatności i transport
  • PC
  • Nintendo Wii
  • Nintendo DS
  • Playstation 3
  • Playstation 2
  • Playstation Portable
  • Xbox 360
Kategorie
  • Czasopisma z grami
  • Dla dzieci
  • Edukacyjne
  • Gry akcji
  • Komputerowe PC
  • Logiczne
  • Muzyczne
  • Pozostałe
  • Przygodowe
  • Role Playing (RPG)
  • Sportowe
  • Strategie
  • Strzelaniny
  • Symulacje
  • Wyścigi
Kontakt
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

tel.: 17 [zasłonięte] 06

kom.: 509 [zasłonięte] 844

Matematyka - Zoo Klasa 1 PC

Oś fabularną gry edukacyjnej ZOO stanowi wyprawa, w której bierze udział użytkownik, a której celem jest odszukanie sześciu zagrożonych gatunków zwierząt. Wszystkie ważne informacje o ich środowisku naturalnym, warunkach życia i zwyczajach są zawarte w specjalnym raporcie. Dzięki zabawie w odnajdywanie informacji, dziecko rozbudza swoje zainteresowanie matematyką, rozwija aktywność twórczą oraz umiejętność skupienia uwagi.

Arytmetyka
Podczas zabawy z programem komputerowym, dziecko stopniowo nabierze biegłości w dodawaniu i odejmowaniu liczb z użyciem znaków, w mnożeniu i dzieleniu, rozumianym, jako wielokrotne dodawanie i odejmowanie tej samej liczby, a także w doliczaniu i odliczaniu oraz w wykonywaniu działań arytmetycznych w myśli.

Figury geometryczne
Dzięki kilkunastu różnorodnym ćwiczeniom skupionym na rozpoznawaniu figur przestrzennych i płaskich, a także na obliczaniu i porównywania powierzchni pól figur, dziecko wzbogaca swoją wiedzę o informacje o własnościach figur geometrycznych i rozwija wyobraźnię przestrzenną.

Obliczenia pieniężne
Nauka i zabawa z programem pozwala dziecku na wykonanie wielu ćwiczeń z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze), które skutecznie ukształtują w nim pojęcie pieniądza.

Klasyfikacja
Wiele ćwiczeń zawartych w programie pozwala użytkownikowi na nabycie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według wybranej cechy poprzez grupowanie, odgradzanie i rozsuwanie elementów, a także na określanie liczebności zbiorów przy użyciu określeń takich jak „mniej”, „więcej” i „tyle samo”.

Kategoria wiekowa: 3+

Wersja językowa: polska