Pewnego dnia w wesołym miasteczku nieznośny klaun popsuł wszystkie zabawki i odtąd dzieci nie mają się gdzie bawić.
Użytkownik gry edukacyjnej, rozwiązując kolejne zadania matematyczne, uruchomi ponownie wesołe miasteczko, a przy okazji rozwinie umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość i twórcze podejście do rozwiązywania zadań matematycznych.
Arytmetyka
Podczas zabawy z programem dziecko stopniowo nabierze biegłości w dodawaniu i odejmowaniu liczb, przeliczaniu przedmiotów i osób oraz porządkowaniu elementów ciągu.
Figury geometryczne
Gra zawiera różnorodne ćwiczenia matematyczne, które zapoznają dziecko z kształtami i podstawowymi figurami geometrycznymi (trójkąt, kwadrat, prostokąt, koło). Dzięki zadaniom maluch wyrabia w sobie umiejętność rozpoznawania figur oraz kształtuje swoją wyobraźnię przestrzenną.
Mierzenie czasu
Rozwiązywanie ćwiczeń zgromadzonych w grze edukacyjnej umożliwia dziecku zapoznanie się ze zjawiskiem upływu czasu. Podczas wykonywania ćwiczeń z użyciem zegara, użytkownik pozna jednostki czasu i nauczy się wskazywać pełne godziny zegarowe.
Klasyfikacja
Praca z programem pozwoli dziecku także nauczyć się grupowania przedmiotów według wyróżnionej cechy, tworzenia zbiorów przedmiotów, które spełniają określone warunki oraz szacowania liczebności elementów. Dzięki temu u dziecka rozwija się spostrzegawczość oraz umiejętność dokonywania uogólnień.