Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Matematyka w szkołach waldorfskich Nauczanie wczes

13-05-2014, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.90 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4149883970
Miejscowość Wrocław
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-05-2014 14:41:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Matematyka w szkołach waldorfskich Nauczanie wczesnoszkolne

      Matematyka w szkołach waldorfskich Nauczanie wczes

       

      Autorzy
      Schuberth Ernst


      Opis produktu

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN [zasłonięte]978-8387-636-9

      Kraków 2013, wyd. 1., format 160 x 235, objętość 140 str., oprawa miękka

             Książka jest pierwszą polskojęzyczną prezentacją metod wczesnoszkolnego nauczania matematyki w szkołach waldorfskich. Skuteczność tych metod potwierdziła się w ciągu niemal stu lat waldorfskiej praktyki szkolnej. Do niezwykle charakterystycznych form waldorfskiego nauczania matematyki w młodszych klasach szkoły podstawowej należy uczenie się poprzez działanie, to znaczy w ruchu. Podczas liczenia i rachowania wszystkie dzieci – razem lub indywidualnie – rytmicznie klaszczą, tupią, chodzą, skaczą i odliczają na głos, w rytmicznych odstępach czasu rzucają i łapią piłeczki lub na przykład woreczki napełnione fasolą. Ruch ciała wprowadza dziecko w stan aktywności wewnętrznej. Taka wewnętrzna ruchliwość jest, zdaniem pedagogów waldorfskich, niezwykle pomocna przy tworzeniu i utrwalaniu w pamięci pojęć. Słuszność tego rodzaju metody (wskazanej przez R. Steinera już w 1919 roku!) potwierdzają między innymi wyniki badań Jeana Piageta, dotyczące rozwoju inteligencji w tak zwanej fazie operacji konkretnych, to znaczy u dzieci w wieku 12–13 lat. Punktem wyjścia w sposobie przedstawiania materiału na lekcjach w szkołach waldorfskich jest jedność. Jedność, która z kolei w najrozmaitszych postaciach objawia się jako wielość. Do właściwego rozwiązania wiodą różne drogi. Ważne jest, aby myślenie ucznia stało się giętkie i „mobilne”, aby wykształcił umiejętność samodzielnego poszukiwania własnych sposobów. Lekcje matematyki mogą i powinny być źródłem przyjemności, zdumienia, podziwu. Przyjemności, która nagradza każde twórcze dokonanie. Zdumienia, bo oto dokonaliśmy odkrycia. Podziwu, bo w rezultatach odkrywamy piękno. Jeśli wyniki czynności obliczania (rachowania) są poprawne, są one również obiektywne. Dzięki temu lekcje matematyki mogą się przyczynić do rozbudzenia samoświadomości, wzmocnienia ufności we własne siły.



      Ze Wstępu tłumacza do polskiego wydania

      Spis Treści

      Wstęp tłumacza do polskiego wydania
      Wstęp autora do drugiego wydania
      Wstęp autora do trzeciego wydania
      Wprowadzenie: Treść i sposób korzystania z książki
      Pierwszy cykl lekcji rachunków
      Pierwsza lekcja
      Przegląd pierwszej lekcji
      Druga lekcja
      Przejście do liczb powyżej dziesięciu
      Struktura pierwszego cyklu lekcji
      Działania arytmetyczne
      Wprowadzenie pierwszych działań arytmetycznych
      Uwagi metodyczne. Analiza i synteza
      Działania arytmetyczne a temperamenty
      Działania dla temperamentu flegmatycznego i odpowiedź temperamentu cholerycznego
      Matematyczne dygresje
      Działania dla temperamentu melancholicznego i odpowiedź temperamentu sangwinicznego
      Działania dla temperamentu sangwinicznego i odpowiedź temperamentu melancholicznego
      Działania dla temperamentu cholerycznego i odpowiedź temperamentu flegmatycznego
      Podsumowanie
      Opowieść na lekcje rachunków
      Wprowadzenie znaków działań arytmetycznych
      Ćwiczenie pamięci
      Wprowadzenie małego dodawania
      Wprowadzenie tabliczki mnożenia
      Struktura kolejnych cykli lekcji rachunków w klasie pierwszej
      Z praktyki nauczania
      Ćwiczenia
      Wyrażanie liczb ruchami ciała
      Uwewnętrznianie czynności
      Ćwiczenia wzmacniające pamięć
      Uwagi ogólne dotyczące jakości liczenia i pracy nad ciągami liczbowymi
      Trudności w nauce rachunków a antropologiczne podstawy matematyki
      Trudności wywołane błędami dydaktycznymi
      Psychiczne trudności w nauce rachunków
      Źródła matematyki
      Rozwój umiejętności matematycznych a zaburzenia uwarunkowane konstytucjonalnie
      Pomoce szkolne w nauczaniu matematyki.
      Związek między nauczaniem matematyki a zdrowiem
      Załączniki
      Załącznik I: Uwagi do zagadnienia: „Nauki neurologiczne a matematyka”
      Załącznik II: Zabawy rachunkowe w formie scenicznej
      Zabawa z liczbami dla klasy pierwszej (Ernst Bühler)
      Zabawa rachunkowa dla klasy pierwszej (Ernst Schuberth)
      Zabawa rachunkowa „Królestwo liczb” (Ernst Schuberth)
      Zabawa rachunkowa: Czterej Rachunkowi Bracia (Walpurgis Rascher; według inscenizacji Hildy Langen)
      Załącznik III: Tekst źródłowy
      Rudolf Steiner na temat sposobu wprowadzania na lekcji działań arytmetycznych w nawiązaniu do temperamentów
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: