Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATEMATYKA - STARE ZAMCZYSKO KLASA 2-3 PC

19-01-2012, 11:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 67.20 zł     
Użytkownik alexanderwielki1
numer aukcji: 2022356411
Miejscowość Polska
Wyświetleń: 15   
Koniec: 26-01-2012, 19:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

fkm , ean_590[zasłonięte][zasłonięte]89903 , id_36431 , kat_110 , typ_gry
  • O Nas
  • Zasady sprzedaży
  • Płatności i transport
  • PC
  • Nintendo Wii
  • Nintendo DS
  • Playstation 3
  • Playstation 2
  • Playstation Portable
  • Xbox 360
Kategorie
  • Czasopisma z grami
  • Dla dzieci
  • Edukacyjne
  • Gry akcji
  • Komputerowe PC
  • Logiczne
  • Muzyczne
  • Pozostałe
  • Przygodowe
  • Role Playing (RPG)
  • Sportowe
  • Strategie
  • Strzelaniny
  • Symulacje
  • Wyścigi
Kontakt
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

tel.: 17 [zasłonięte] 06

kom.: 509 [zasłonięte] 844

Matematyka - Stare Zamczysko Klasa 2-3 PC

Gracz, wcielający się w postać z gry, spóźnił się na wycieczkę klasową do starego zamczyska – miejsca pełnego pułapek. Cała klasa znalazła się w niebezpieczeństwie. Zadaniem użytkownika jest pomóc kolegom. Może ich uratować tylko poprzez poprawne rozwiązywanie ćwiczeń. Bawiąc się, jednocześnie opanowuje wiele umiejętności matematycznych pobudzających jego zdolności poznawcze, przede wszystkim myślenie operacyjne, pamięć i sprawność manualną.

Arytmetyka
Podczas zabawy z grą użytkownik utrwali tabliczkę mnożenia, nauczy się praktycznie wykorzystywać własności działań arytmetycznych na liczbach całkowitych i dziesiętnych oraz stosować zapisy tych działań, rozwiązywać zadania z jedną niewiadomą oraz wskazywać miejsce liczby w ciągu liczbowym.

Mierzenie
Program zawiera liczne ćwiczenia wspomagające kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym oraz wprowadzające pojęcia jednostek długości (kilometr, metr, centymetr i milimetr). Ćwiczenia rozwijają umiejętność określania wyników pomiarów i porządkowania.

Figury geometryczne
Podczas zabawy dziecko wykonuje szereg ćwiczeń utrwalających znajomość kształtów i własności figur płaskich oraz pozna podstawowe figury przestrzenne.

Orientacja przestrzenna
Podczas zabawy użytkownik rozwiązuje różnorodne zadania matematyczne, które kształtują jego wyobraźnię przestrzenną oraz rozwijają umiejętność określania położenia i ruchu względem punktu odniesienia.

Kategoria wiekowa: 3+

Wersja językowa: polska