|
|
Od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 16.00
Tel.: +483[zasłonięte]41551; +483[zasłonięte]41552
e-mail: [zasłonięte]@fantastyczne-zakupy.pl
GG: 24[zasłonięte]029
|
|
|
|
1. Po wygraniu aukcji proszę o informację na e-maila jaka forma płatności została wybrana.
2. Do wartości zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.
3. Koszt wysyłki obejmuje zabezpieczenie przedmiotu takie jak np. koperta bąbelkowa, folia bąbelkowa.
4. W przypadku wysyłki Pocztą Polską podane ceny dotyczą wysyłek poleconych priorytetowych.
5. Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płaci się raz - tak jak za zakup tylko jednego przedmiotu.
6. Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek do 30 kg. Koszt wysyłki zamówienia cięższego niż 30 kg ustalany jest indywidualnie.
7. Wysyłka zamówienia odbywa się przeważnie w przeciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (przy wysyłce za pobraniem) lub w przeciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu pieniążków na konto (przy przedpłacie przelewem na konto).
8. W przypadku zamówienia złożonego w sobotę, niedzielę lub święta, czas do wysyłki zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
9. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT na wartość zakupu wraz z kosztem przesyłki.
10. Realizujemy wysyłki za granicę - koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
11. Wszystkie nasze przedmioty są nowe, oryginalne.
|
|
|
|
Formy płatności:
Za pobraniem
Przelew na konto
Płacę z Allegro
Raty Żagiel - w przypadku zainteresowania taką formą płatności prosimy o kontakt
|
|
|
|
Do wylicytowanej kwoty należy dodać koszt wysyłki (za wysyłkę płaci się tylko raz, niezależnie od ilości kupionych produktów). Poniżej stawki w zależności od wybranej formy wysyłki:
Poczta Polska: przelew 10 zł
Poczta Polska: pobranie 22 zł
Kurier UPS: przelew 20 zł
Kurier UPS: pobranie 26 zł
|
|
|
|
|
|
Matematyka - Stare Zamczysko Klasa 2-3
Gracz, wcielający się w postać z gry, spóźnił się na wycieczkę klasową do starego zamczyska – miejsca pełnego pułapek. Cała klasa znalazła się w niebezpieczeństwie. Zadaniem użytkownika jest pomóc kolegom. Może ich uratować tylko poprzez poprawne rozwiązywanie ćwiczeń. Bawiąc się, jednocześnie opanowuje wiele umiejętności matematycznych pobudzających jego zdolności poznawcze, przede wszystkim myślenie operacyjne, pamięć i sprawność manualną.
Arytmetyka
Podczas zabawy z grą użytkownik utrwali tabliczkę mnożenia, nauczy się praktycznie wykorzystywać własności działań arytmetycznych na liczbach całkowitych i dziesiętnych oraz stosować zapisy tych działań, rozwiązywać zadania z jedną niewiadomą oraz wskazywać miejsce liczby w ciągu liczbowym.
Mierzenie
Program zawiera liczne ćwiczenia wspomagające kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym oraz wprowadzające pojęcia jednostek długości (kilometr, metr, centymetr i milimetr). Ćwiczenia rozwijają umiejętność określania wyników pomiarów i porządkowania.
Figury geometryczne
Podczas zabawy dziecko wykonuje szereg ćwiczeń utrwalających znajomość kształtów i własności figur płaskich oraz pozna podstawowe figury przestrzenne.
Orientacja przestrzenna
Podczas zabawy użytkownik rozwiązuje różnorodne zadania matematyczne, które kształtują jego wyobraźnię przestrzenną oraz rozwijają umiejętność określania położenia i ruchu względem punktu odniesienia.
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty wysyłki.
Po wygraniu aukcji proszę o informację na maila jaka forma płatności została wybrana.
Przedmiot nowy, oryginalny.
|
|