|
Prosimy o zapoznanie się z zasadami auckji na naszej stronie "o mnie"
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci zakupiony u nas towar, możesz zwrócić go do 10 dni, my zwrócimy kwotę którą państwo zapłacili za przedmiot. |
|
|
Matematyka - Podwodny Świat 3-4 Oś fabularna gry opiera się na historii sześć galeonów przewożących tajemniczy skarb indiański, które zatonęły podczas sztormu. Zadaniem gracza jest odnalezienie skarbu, poprzez posługiwanie się wskazówkami pozostawionymi przez biskupa uratowanego z katastrofy. Podczas rozwiązywania zagadki użytkownik musi się wykazać zręcznością, umiejętnością analizowania, syntetyzowania, szeregowania i wnioskowania matematycznego.
Arytmetyka
Dzięki grze, dziecko stopniowo nabędzie biegłości w dodawaniu liczb z zakresu 1–10000 i w stosowaniu algorytmów tych działań. Coraz sprawniej będzie określało połówki i ćwiartki liczb, a także zapisywało je. Użytkownik pozna również sposoby rozwiązywania zadań z treścią i z jedną niewiadomą.
Mierzenie
W trakcie zabawy dziecko napotka ćwiczenia związane z określaniem czasu kalendarzowego oraz zegarowego, jego cyklicznością i upływem. Rozwiąże szereg zadań związanych z mierzeniem długości, ważeniem oraz określaniem pojemności, pozna jednostki miar oraz poćwiczy dokonywanie pomiarów i zapisywanie ich wyników.
Figury geometryczne
Ćwiczenia zgromadzone w grze pogłębiają znajomość figur płaskich i przestrzennych, przygotowują do rozwiązywania zadań dotyczących obliczania powierzchni tych figur oraz wprowadzają pojęcie centymetra kwadratowego.
Obliczenia pieniężne
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych, rozwiązywania zadań typu cena – ilość – wartość, kształtujących pojęcie pieniądza w aspekcie miarowym.
ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:
• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• możliwość śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji
ZAKRES ZAGADNIEŃ:
• działania liczbowe w zakresie 1–10 000
• obliczanie ułamka liczby całkowitej, określanie połówek i ćwiartek
• podzielność jednej liczby naturalnej przez drugą
• zadania z treścią
• obliczanie nieznanego składnika sumy
• rozkład sumy na określoną liczbę składników
• obliczanie pól powierzchni wielokątów
• mierzenie czasu, długości i wagi
|
|
|