Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATEMATYKA - PODRÓŻ DOOKOŁA ŚWIATA 11-12 PC

23-10-2014, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 67.49 zł     
Użytkownik alexanderwielki1
numer aukcji: 4636477579
Miejscowość Rzeszów
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-10-2014 22:50:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kategorie
Kontakt
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

tel.: 17 [zasłonięte] 06
tel.: 509 [zasłonięte] 844

poniedziałek - piątek
od 9.00 do 16.00

contact info

Matematyka - Podróż Dookoła Świata 11-12 PC

MATEMATYKA - PODRÓŻ DOOKOŁA ŚWIATA 11-12 PC
Osią fabularną gry jest kradzież obrazu z muzeum. Złodziej zabrał najcenniejszy eksponat, wypożyczony muzeum przez prywatnego kolekcjonera. Policja jest bezradna. Bohater, w którego wciela się gracz, musi odnaleźć i przesłuchać świadków oraz zgromadzić informacje w aktach. Wśród podejrzanych są: stróż muzeum, konserwator obrazów, para turystów, dyrektor muzeum i sam kolekcjoner.

Arytmetyka i mierzenie
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętności z zakresu podstawowych działań arytmetycznych. Uczestnik gry wykonuje działania z jednostkami długości, odległości, pojemności, wagi oraz czasu.

Figury geometryczne
Podczas wykonywania ćwiczeń z różnymi figurami geometrycznymi, uczestnik gry poznaje figury płaskie i przestrzenne oraz utrwala wiedzę z tego zakresu. Kształtuje także swoją wyobraźnię przestrzenną, poprzez rozwiązywanie zadań, polegających na przykład na określaniu elementów składowych brył przestrzennych widocznych z różnych stron.

Obliczenia pieniężne
Gracz, podczas rozwiązywania zadań z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze banknoty, monety) typu cena – ilość – wartość, rozwinie umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych.


ZAKRES ZAGADNIEŃ:

• dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty
• szacowanie zamalowanej części figury – procenty, ułamki dziesiętne
• obliczanie wielokrotności liczb dziesiętnych
• szyfrowanie hasła – działania na liczbach naturalnych
• szacowanie wartości całej figury
• budowanie figur o zadanym polu powierzchni
• budowanie diagramów słupkowych i liniowych

GRA ZAWIERA:

• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• opcję śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej

Kategoria wiekowa: 3+

Wersja językowa: polska