|
|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II
20
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
p[zasłonięte]@tlen.pl | |
|
|
Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi
na koncie: piotr26047
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w
ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro
lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 20
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z
księgarnią w godzinach pracy
księgarni. | |
|
|
Wpłata na konto
Pobranie: w przypadku przesyłki
pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za
pobraniem. | |
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt
przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10
zł.
Priorytet - dopłata 1,50
zł | |
| |
|
Matematyka na szóstkę zadania dla klasy
VI Stanisław Kalisz,
Jan Kulbicki, Henryk
Rudzki Wydawnictwo:
Nowik
ISBN: [zasłonięte]978-83848-50-5 Format:
15.0x20.0cm Liczba
stron: 160 Oprawa: Miekka Wydanie:
2013 r.
Matematyka na szóstk ę, tym
razem dla klasy 6 - dla uczniów zainteresowanych matematyką. W
zbiorze znajduje się około 400 zadań. Zadania ciekawe,
zróżnicowane pod względem trudności, wiele zadań problemowych,
wymagających pomysłu i cierpliwości, wiele zadań ukazujących
praktyczne zastosowanie matematyki. Do wszystkich zadań podano
odpowiedzi, do trudniejszych - wskazówki. Książki do
wykorzystania na lekcjach, na zajęciach kółka matematycznego i
samodzielnie przez ucznia w
domu.
Bliskie
spotkania z matematyką
Barbara
Stryczniewicz Wydawnictwo:
Nowik
ISBN: [zasłonięte]978-83848-50-5 Format:
14.5x20.5cm Liczba
stron: 128 Oprawa: Miekka, miejscami
zagięci, zarysowania oprawy Wydanie: 2010
r.
Ksi ążka jest zbiorem zadań dla uczniów, którzy chcieliby
pogłębiać swoje umiejętności matematyczne i lepiej przygotować
się do czekającego ich sprawdzianu w klasie szóstej lub brać
udział w konkursach matematycznych.
Uczeń zainteresowany matematyką wymaga
wsparcia, pomocy i zainteresowania ze strony rodziców i
nauczycieli. Rozwiązując zadania ze zbioru na kółku
matematycznym, uczniowie będą mobilizować się do pracy,
pobudzać do kreatywnego działania, kształtować swój twórczy
niepokój. Kierując aktywnością ucznia, nauczyciel może wpływać
na jego postawy, tak aby uczeń stawał się bardziej
samodzielny, otwarty, aktywny, dociekliwy, pomysłowy, a w
konsekwencji, aby preferował twórczy styl życia.
| |
| |