Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Matematyka klasa 4 ZBIORY ZADAŃ gwo+wsip

20-01-2012, 1:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31.10 zł     
Użytkownik dyktanda-zbiory
numer aukcji: 2015931232
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 8   
Koniec: 22-01-2012 18:46:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 


MATEMATYKA 4. ZBIÓR ZADAŃ - Braun M., Zarzycka K., Zarzycki P.

MATEMATYKA 4.

ZBIÓR ZADAŃ

Matematyka z plusem


Braun M., Zarzycka K., Zarzycki P.

 

Wydawnictwo: GWO Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe

Oprawa: miękka
ISBN:[zasłonięte]978-8320-184-1
Stron: 80
Wymiary: 165x235


Zbiór zadań uzupełnia komplet Matematyka z plusem dla IV klasy szkoły podstawowej.
Pomaga w wyrównaniu poziomu klasy, zawierając w większości proste zadania dla uczniów słabych.
Wiele zadań wprowadza elementy integracji międzyprzedmiotowej.


Matematyka 2001. Klasa 4. Zbiór zadań dla szkoły podstawowej -  PRACA ZBIOROWA

Matematyka 2001. Klasa 4. Zbiór zadań dla szkoły podstawowej


PRACA ZBIOROWA

 

 

Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Oprawa: miękka
ISBN: 83-02-09324-1
Stron: 92
Wymiary: 170x230


Zbiór zadań ma strukturę zgodną ze strukturą podręcznika - składa się z serii zadań, odpowiadających poszczególnym modułom. W obecnym wydaniu układ zadań w module jest analogiczny do układu przyjętego w podręczniku w TO BĘDZIE NA KLASÓWCE, tzn. zadania są podzielone na dwie części o zróżnicowanym poziomie trudności. W pierwszej z nich zebrano zadania, dotyczące najistotniejszych, z punktu widzenia dalszej edukacji matematycznej ucznia, zagadnień poruszanych w danym module. Ich poziom trudności jest podobny do poziomu trudności zadań ze stron A w TO BĘDZIE NA KLASÓWCE. Druga część obejmuje zadania trudniejsze, ułożone zgodnie z postępującym poziomem komplikacji, i bardziej różnorodne. Często w obu częściach występują analogiczne w swej istocie zadania, różniące się poziomem trudności.