Matematyka - Detektyw 11-12 lat PC
Osią fabularną gry jest kradzież obrazu z muzeum. Złodziej zabrał najcenniejszy eksponat, wypożyczony muzeum przez prywatnego kolekcjonera. Policja jest bezradna. Bohater, w którego wciela się gracz, musi odnaleźć i przesłuchać świadków oraz zgromadzić informacje w aktach. Wśród podejrzanych są: stróż muzeum, konserwator obrazów, para turystów, dyrektor muzeum i sam kolekcjoner.
Arytmetyka i mierzenie
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętności z zakresu podstawowych działań arytmetycznych. Uczestnik gry wykonuje działania z jednostkami długości, odległości, pojemności, wagi oraz czasu.
Figury geometryczne
Podczas wykonywania ćwiczeń z różnymi figurami geometrycznymi, uczestnik gry poznaje figury płaskie i przestrzenne oraz utrwala wiedzę z tego zakresu. Kształtuje także swoją wyobraźnię przestrzenną, poprzez rozwiązywanie zadań, polegających na przykład na określaniu elementów składowych brył przestrzennych widocznych z różnych stron.
Obliczenia pieniężne
Gracz, podczas rozwiązywania zadań z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze banknoty, monety) typu cena – ilość – wartość, rozwinie umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych.
Kategoria wiekowa: 3
Wersja językowa: polska