Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Matematyka 2001 PODRĘCZNIK kl.1 NAJNOWSZY GIM WSiP

20-01-2012, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł     
Użytkownik mruffkaaa
numer aukcji: 2005549461
Miejscowość Faliszowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-01-2012 17:38:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Matematyka 2001

Część 1. PODRĘCZNIK do gimnazjum
+ CD

Anna Dubiecka, Barbara Dubiecka-Kruk, Zbigniew Góralewicz, Tomasz Malicki, Piotr Piskorski, Andrzej Ziemieńczuk 

 

GIMNAZJUM klasa 1


WSiP

 

Symbol: 15150A

Typ: Podręcznik

Nośnik: książka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]21200

Numer wydania: VII poprawione

Rok wydania: 2011

Liczba stron: 304

Format: B5

Oprawa: miękka

Nr aprobaty: 39/1/2009

 

Podręcznik do klasy 1 zawiera:

  • 35 modułów, a w każdym z nich m.in.:
  • - ciekawy Starter, czyli wprowadzenie w nowe zagadnienie
    - wyróżnione treści matematyczne, ułatwiające opanowanie nowego materiału, cenne przy powtórzeniach
    - zadania - do rozwiązania samodzielnego lub w zespole,
  • 5 rozdziałów powtórzeniowych,
  • 2 rozdziały Pora na kalkulator!,
  • odpowiedzi do większości zadań.

W obecnym wydaniu podręcznika (z roku 2011) m.in. dodano infografiki, czyli atrakcyjnie opracowane strony (np. Jak kiedyś liczono?, Figury niemożliwe i złudzenia optyczne), z bogatą grafiką, które służą popularyzacji matematyki.

Z podręcznikiem ściśle związane są:

  • Zeszyty ćwiczeń (po jednym na każdy semestr) – w wersjach papierowej i elektronicznej (wsipnet.pl), zbiór zadań i płyta CD-ROM.
  • Materiał na płycie CD-ROM, dołączonej do tego podręcznika, jest także podzielony na 35 modułów i 5 powtórzeń.
    Na płycie można znaleźć m.in.:
  • - testy kształcące sprawność rozwiązywania zadań Sprawdź sam siebie,
    - filmy i prezentacje Przyjemne i pożyteczne,
    - przykładowe rozwiązania zadań w formie animacji Jak to rozwiązać?,
    - Gry i zabawy.