Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa
+48 22[zasłonięte]664-15
23
[zasłonięte]940lideria.biuro
97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810
Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
Matematyka 2001. Klasa 4. Zeszyt ćwiczeń. Część 1
Autor: Jerzy Chodnicki, Krystyna Dałek
- ilość stron: 96
- oprawa: miękka
- format: 165x235
- data wyd: 2006
- wydawca: WSiP-w
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]20932
Problematykę poruszaną w podręczniku rozwijają dwa zeszyty ąwiczeń dla klasy 4. Pomagają w wyrabianiu i stopniowym doskonaleniu podstawowych umiejętności matematycznych, zwłaszcza tych o algorytmicznym charakterze. Ich struktura, podział na strony A i B, oraz sposób skorelowania z podręcznikiem zyskały przez lata bardzo wysoką ocenę nauczycieli - pozostały więc niezmienione.
Pojawiły się natomiast nowe elementy. Pierwszy z nich to CZYTANKI, służące przede wszystkim doskonaleniu czytania ze zrozumieniem i stosowania posiadanej wiedzy. Drugi - to ZESTAWY ZADAŃ ZAMKNIĘTYCH pod wspólnym tytułem "Tylko jedna dobra!", które m.in. stopniowo zapoznają uczniów z podstawowymi strategiami rozwiązywania tego typu zadań.
Ponadto każdy z zeszytów wyposażono w kartonową wkładkę z pomocami użytecznymi podczas lekcji.
Pierwszy zeszyt jest przeznaczony do nauki w I semestrze klasy 4. Kolejnym modułom podręcznika odpowiadają na ogół dwie lub cztery strony zeszytu. Strony te tworzą całość parami: lewa i prawa razem. Na lewej stronie, oznaczonej w narożniku literą A, są zamieszczone zadania łatwiejsze, a na prawej, oznaczonej literą B - odpowiadające im tematycznie zadania o nieco większym stopniu trudności. Taka konstrukcja zeszytów ąwiczeń ułatwia nauczycielom różnicowanie wymagań stawianych uczniom, uczniowie zaś mogą rozwijać swoje umiejętności na odpowiednim poziomie zaawansowania.
W podręczniku znajduje się szczegółowa informacja o tym, w którym momencie warto sięgnąć po zeszyt i które zadania z niego rozwiązać.