Profesjonalna mata typu sandwich( wielowarstwowa) , składa się aż z pięciu warstw. Jest to pierwsza mata typu 3 IN 1 ( trzy w jednym) nie musisz już się zastanawiać czy położyć 1 dwie czy może trzy warstwy aby najlepiej wygłuszyć swoje auto. Nadkola, podłoga, przegroda czołowa, bagażnik czy drzwi to miejsca gdzie DP1 sprawdzi się najlepiej. Połączenie materiałów o różnych gęstościach w konfiguracji proporcjonalnej do częstotliwości w samochodzie daje niesamowite efekty i najlepszą skuteczność przy niedużej grubości materiału który ma zaledwie 12mm i zmieści się pod niemal każdą wykładzinę. Materiał deklasuje jakością oraz ceną znacznie droższe ,,markowe'' produkty.
Zaletą połączenia wielu warstw jest duża skuteczność przy umiarkowanej grubości.GMS DP1 ProLiner o grubości 12mm jest odpowiednikiem kilku warstw innych materiałów o grubości 30mm. DP1 zawiera wysokiej skuteczności dolną warstwę pianki z neoprenem ( materiał na bazie GMS-012 ) kolejna warstwa to czysty nanobutyl ( taki jak w GMS-05XL i GMS-07XL tylko grubszy 3mm elastyczny w niskich temperaturach - nie zawiera asfaltu jak inne które twardnieją w niższych temperaturach) połączony z czystym aluminium ( nie koroduje jak inne tańsze stopy zawierające żelazo) o grubości 0.1mm- 100mikronów) górna warstwa to specjalny poliuretan z nanowłóknami , zapewnia doskonałą redukcję odbicia a jego skuteczność może być porównana z innym materiałem o kilkukrotnie większej grubości, kolejna przewaga nanowłókien węglowych (PU-CARBON) to wysoka sprężystość i odporność na odkształcanie ( nie ugniata się - nie tarci parametrów) dodatkowa warstwa PUR zapewnia wytrzymałość mechanicznią. Materiały wielowarstwowe używane są do wytłumiania jachtów i w lotnictwie gdzie liczy się najwyższe tłumienie przy jak najniższej grubości materiału. GMS DP1 został zaprojektowany aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów i spełnia te założenia zachowując przystępną cenę. DP1 to jeden materiał mający w sobie wszystko co jest potrzebne aby ,,wyciszyć nasze auto'' i poprawić komfort jazdy wystarczy jedynie nakleić go pod wykładziną podłogi , bagażnika , lub na nadkolach, niema potrzeby zastanawiać się jaki materiał i gdzie nakleić kładziemy jeden który ma w sobie wszystko, nie trzeba go także rozwałkowywać i nakładać kolejne warstwy lub też używać innych czasochłonnych metod biorąc pod uwagę stracony czas cena jest porównywalna do klejenia osobno kilku warstw.
Cechy Szczególne
Pięć warstw
Nanobutyl o grubości 3mm
Grube czyste aluminium 0.1mm
Warstwa absorbcyjna 5mm zawiera nanowłókna węglowe
(PU CARBON )
Warstwa samoprzylepna
Warstwa górna PUR
Najlepsza dźwiękoizolacyjność
Rewelacyjne właściwości w tłumieniu wibracji
Bardzo niska częstotliwość rezonansowa
Wykorzystanie odbicia równoległego fali
Wysoka Absorpcja ( redukcja odbić )
Posiada ROHS i SGS nie zawiera szkodliwych substancji
Nanobutyl nie zawiera dodatków smołowatych ( nie twardnieje )
Połączenie materiałów o różnych gęstościach
Łatwy w montażu
Wysoka elastyczność i komfort pracy przy klejeniu
Nie wydziela zapachów
Duża oszczędność czasu
Pakowanie w rolkach 50cm x 300cm/ 1.5m2
Limitowana seria