MATA MASUJĄCA
DIGNITY CF-3703
![](http://www.sklepwellness.net/product/image/92/127<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>8266n7.jpg)
ZAPAKOWANA W ESTETYCZNE PUDEŁKO MOŻE SŁUŻYĆ JAKO PREZENT DLA BLISKIEJ OSOBYZAPRASZAM DO ZAKUPU!!TAKA OKAZJA MOŻE SIĘ NIE POWTÓRZYĆ
MATA MASUJĄCA- GRZEJĄCA DIGNITY
Pomaga gdy:
- Odczuwasz bóle pleców i kręgosłupa, górnych partii nóg;
- Miewasz różnego rodzaju dolegliwości kostno-stawowe;
- Masz problem z właściwym krążeniem krwi;
- Potrzebujesz zwiększyć tempo rehabilitacji mięśni po wysiłku fizycznym i kontuzjach sportowych;
- Chcesz rozładować codzienne napięcia i stresy; - Masz problem z zasypianiem;
- Przestałeś odczuwać radość życia i dobre samopoczucie.
TO WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZMIENIĆ
I ZNOWU POCZUĆ SIĘ SZCZĘŚLIWYM
![](http://www.ulgadlakregoslupa.pl/view/zdjecia/powiekszone/Masujaca-mata-samochodowa-do-masazu-z-nagrzewaniem-i-chlodzeniem-homedics-trc-10-2.jpg)
IDEALNA DO SAMOCHODU LUB DOMU
![](http://www.dignity.pl/data/gfx/pictures/large/5/2/25_5.jpg)
Prosta obsługa za pomocą pilota (polskie opisy).
Dane techniczne:
Producent:
|
DIGNITY
|
Waga maksymalna:
|
b.o.
|
Ilość silników:
|
7 - głowice wibracyjne
|
Ilość programów masażu:
|
5 – pulsujący, klepanie, wałkowanie, ugniatanie, automatyczny
|
Wyłącznik czasowy:
|
15/30/60 min.
|
Strefy (zakres) masażu:
|
4 – szyja, plecy, biodra, uda
|
Materiał zewnętrzny (obszycie):
|
poliester
|
Zasilanie:
|
Zasilacz 220-230V,
wtyczka samochodowa 12V
|
Funkcje dodatkowe:
|
Podgrzewanie lędźwiowe, pilot
|
Stan produktu:
|
Całkowicie nowe, oryginalnie zapakowane.
|
Zawartość zestawu:
|
- mata masująco - rozgrzewająca - pudełko oryginał
- pilot - zasilacz + adapter-wtyczka sam. - instrukcja obsługi w j. polskim
|
Wymiary zewnętrzne:
|
110 x 48 cm
|
Gwarancja:
|
24 miesiące
|
|
![](http://mld.motorzysta.pl/ofirmie.gif)
FIRMA HANDLOWA USŁUGOWA FROGGER 37-100 ŁAŃCUT PIEKARSKA 3DNI OTWARCIA PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 10:00-17:00 ![](https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcR0C-W-7N83zKRNg7k_k0Z_oYm1vydhmxRQ6osZRA11CIyKFEzvfw) mobile: 535-[zasłonięte]-765Preferowany kontakt e-mail : [zasłonięte]@gmail.com
Bank PKO
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FROGGER 37-100 ŁAŃCUT PIEKARSKA 3
42 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]3910002 [zasłonięte] 010885
KSIĘGUJEMY WPŁAT DWA RAZY W CIĄGU DNIA ![](https://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlQJtCqlNi8fVYJuDcGhhEs0oVShkIkETRJIO2QwNwbI1p5xD86DNun86aIw)
Najczęściej zadawane pytania ? 1. Co powinien zawierać tytuł przelewu ? Odp.: Nick oraz nr aukcji. 2. Jakim dostawcą jest wysyłana paczka? Odp.: Towar wysyłany jest Kurierem DPD/K-EX lub Siódemka 3. Czy mogę zapłacić za paczkę przy odbiorze ? Odp.: Nie , wysyłamy towar tylko po przelewie. 4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ? Odp. Tak. W terminie 10 dniowym od otrzymania paczki z produktem wraz z wypełnioną kartą reklamacyjną oraz paragonem. 5. Jak realizowana jest wysyłka w przypadku zwrotu towaru Odp.W przypadku zwrotu Kupujący realizuje przesyłkę na swój koszt. 6. Jak realizowana jest reklamacja towaru? Odp. W przypadku reklamacji Klient pokrywa koszt przesyłki do Sprzedawcy. FHU Frogger opłaca transport towaru do Klienta. 7. Jakie są możliwości zapłaty za towar ? Odp.: Normalny przelew, płacę z allegro. 8. Dlaczego korzystając z opcji "Płacę z Allegro" wyświetla mi się inny nr konta niż podany w aukcji? Odp.: Ponieważ pieniądze najpierw przelewane są na konto allegro, a dopiero później na nasze konto. 9. Czy jest możliwość śledzenia paczki ? Odp.: Tak. Isnieje taka możliwość. Monitorowanie paczki na stronie DPD www.dpd.com.pl 10. Kiedy towar jest wysyłany ? Odp.: Następnego dnia, lub tego samego po zaksięgowaniu wpłaty. 11. Nie dostałem instrukcji, czy mogę ją otrzymać? Odp.: Tak, wystarczy napisać e-maila z taką informacją lub zadzwonić do nas. 12. Mam kilka pytań, a telefon kontaktowy nie odpowiada. Co robić ? Odp.: Proszę napisać e-mail'a lub sms'a. W przeciągu 24 godzin odpowiemy na nie.
|