DOSTĘPNOŚĆ I GWARANCJA
Oferowany przez nas produkt nie jest wirtualny. Jest dostępny od ręki! Wszystkie produkty są fabrycznie nowe. Wszystkie naprawy gwarancyjne, a także konfiguracja zakupionego u nas sprzętu, są całkowicie bezpłatne. Posiadamy własny wykwalifikowany serwis.
WYSYŁKA I ODBIORY
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej
DHL, dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Ciebie już następnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są tylko od poniedziałku do piątku, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku, a przesyłki przygotowane w sobotę - od wtorku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację zamówienia, dlatego nie współpracujemy z Pocztą Polską. Po prostu szanujemy czas i nerwy naszych Klientów. Co ważne, wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone.
Uwaga! Przed odbiorem przesyłki sprawdź, czy jej opakowanie i taśma firmowa nie jest uszkodzona, oraz czy jej waga odpowiada temu co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że zawartość przesyłki mogła zostać okradziona lub uszkodzona podczas transportu, pamiętaj aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby, która ją doręczyła. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz wątpliwości? Szukasz porady? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku pod nr
616 [zasłonięte] 831 (w godzinach od 9:00 do 16:00) oraz pod adresem e-mail: [zasłonięte]@clickola.pl