Witamy Państwa na naszych aukcjach!!!
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST DOMOWA MASZYNA
DO SZYCIA SINGER 3232
OPIS MASZYNY SINGER 3232
-Ilość wbudowanych wzorów ściegów: 32
- Proste i łatwe wybieranie ściegów
- Płynna regulacja szerokości i długości ściegu (przy pomocy tarcz nastawy)
- Ścieg wsteczny
- 1-stopniowy, w pełni automatyczny,mechanizm obszycia dziurek na guziki
- Regulacja naprężenia nici
- Dwustopniowa dźwignia podnoszenia stopki dociskowej
- Zatrzaskowy system mocowania stopek
- Automatyczny nawijacz szpuleczki
- Automatyczne nawlekanie igły
- Szybkie i łatwe nawlekanie maszyny
- Chwytacz wahadłowy o osi poziomej
- Wolne ramię maszyny i duży prześwit
- Metalowy, wytrzymały korpus maszyny
- Wbudowana rękojeść do przenoszenia
- Poziomy trzpień szpulki
- Wygodny obcinacz nici
- Wbudowany pojemnik na wyposażenie
- Bogate wyposażenie standardowe (4 stopki w wyposażeniu standardowym)
- Elektroniczny regulator prędkości szycia
- Dodatkowe funkcje: przyszywanie guzików, cerowanie, haftowanie, wszywanie suwaków, naszywanie aplikacji, wyszywanie monogramów, pikowanie, obszywanie rękawów i nogawek, szycie igłą podwójną,
- Pokrowiec na maszynę
- Oświetlenie
- Metalowe podzespoły
WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
- Stopka wielofunkcyjna,
- Stopka do wszywania zamków błyskawicznych,
- Stopka do obszywania dziurek,
- Stopka do przyszywania guzików,
- Nożyk do przecinania dziurek / szczoteczka,
- Prowadnik,
- Komplet igieł,
- Kapturek na szpulkę,
- 3 szpulki,
- Śrubokręt,
- Osłona ząbków transportera,
- Pokrowiec (miękka osłona),
Za dodatkową opłatą istnieje możliwość dokupienia sobie dodatkowych zestawów stopek do maszyny
Zestawy znajdują się na osobnych aukcjach!
Zestaw w wersji B - w pozycji 15 zawiera stopkę owerlokową z nożykiem
Gwarancja
W przypadku reklamacji w okresie objętym gwarancją należy postępować zgodnie z poniżej podanymi wytycznymi:
- Zadzwonić pod numer:
801 [zasłonięte] 345 z telefonu stacjonarnego
lub 42 [zasłonięte] 45 z telefonu komórkowego.
Jest to numer firmy kurierskiej DHL-EXPRESS. Umówić się z kurierem na odbiór przesyłki.
- Urządzenie zapakować tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu ( zaleca się zapakowanie reklamowanego urządzenia w oryginalne opakowanie z wkładkami styropianowymi. Jeżeli nie posiadają państwo oryginalnego opakowania należy urządzenie włożyć do odpowiedniego rozmiaru kartonu, przestrzeń między kartonem, a urządzeniem wypełnić np: starymi gazetami, folią itp. tak aby reklamowany sprzęt był unieruchomiony i nie dotykał bozpośrednio ścian opakowania ). Do środka opakowania należy włożyć dowód zakupu (paragon , kopię faktury, kartę gwarancyjną z datą sprzedaży), opis uszkodzenia oraz dokładny adres nadawcy z numerem telefonu.
- Przygotowaną paczkę zaadresować na:
ARKA AGD sp. z o.o.
ul. Strycharska 4
26-600 Radom. Na liście przewozowym zaznaczyć okienko "ubezpieczenie". Prosimy o nie zaznaczanie dostawy na odpowiednią godzinę lub w sobotę.
- Wysyłka na koszt serwisu (ARKA AGD), nasz nr. klienta w DHL-EXPRESS :[zasłonięte]12009 .Od kuriera otrzymacie państwo list przewozowy, który będzie dowodem wysłania urządzenia do serwisu.
- Sprawne urządzenie zostanie bezpłatnie odesłane na Państwa adres.
Powyższa procedura nie dotyczy reklamacji uszkodzeń towaru w trakcie transportu
Po spisaniu protokołu szkody z kurierem reklamacje proszę kierować mailem na adres [zasłonięte]@onet.pl
ZE SWOJEJ STRONY ZAPEWNIAMY ŻE NASZE PRODUKTY SĄ:
- ZAWSZE NOWE I ZAPAKOWANE FABRYCZNIE
- ZGODNE Z OPISEM - W DODATKOWYCH PYTAŃ ODPOWIADAMY MAILOWO I TELEFONICZNIE
- POSIADAJĄ INSTRUKCJĘ W JĘZYKU POLSKIM
- POSIADAJĄ 12 LUB 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ (12MIEŚ DLA URZĄDZEŃ GASTRONOMII)
- SPRAWDZONE PRZED WYSYŁKĄ POD WZGLĘDEM KOMPLETNOŚCI, USZKODZEŃ ZEWNĘTRZNYCH ORAZ DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD KĄTEM SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ.
DOWÓD ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRZEZ PAŃSTWA TOWARU DOŁĄCZAMY PARAGON ( DOPINANY DO KARTY GWARANCYJNEJ)
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.
KONTAKT
W razie jakichkolwiek pytań lub porady technicznej prosimy o kontakt telefoniczny 606[zasłonięte]101, 505[zasłonięte]149 lub mailowy [zasłonięte]@onet.pl
BARDZO WAŻNE!!!
Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia uszkodzeń prosimy o wypełnienie protokołu uszkodzeń który stanowi podstawę do reklamacji.