Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MASS MEDIA kluczowe pojęcia - Pierre Sorlin

28-02-2012, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 26.90 zł      Aktualna cena: 26.90 zł     
Użytkownik Skarbiec_2007
numer aukcji: 2031822262
Miejscowość Skierniewice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 31-01-2012 19:09:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
Forma: tekst jednolity
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 Wystawione na aukcjach przedmioty posiadamy na stanie, więc wysyłka jest "od ręki" - po zapłacie, bądź po zleceniu "za pobraniem pocztowym".    

***

** seria: Kreatywność. Media**

 *

Pierre Sorlin

 ***

MASS MEDIA  

***

KLUCZOWE POJĘCIA

*

przekład: Karolina Ciekot-Roczon

***

Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat jako główne źródła informacji i rozrywki. Jaką rolę odgrywają w naszym życiu? W jaki sposób akceptujemy lub odrzucamy to, co mają nam do powiedzenia? Jak dalece próbują wpływać na nasz sposób myślenia? W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów. Podręcznik ten, napisany żywym, ciekawym i dostępnym językiem, powstał z myślą o studentach socjologii i nauk pokrewnych, o osobach profesjonalnie zajmujących się środkami masowego przekazu oraz o wszystkich, których mass media interesują jako zjawisko kulturowe i socjologiczne. Pierre Sorlin - profesor socjologii komunikowania audiowizualnego na Uniwersytecie Paryskim III.

***

 

WYDAWNICTWO: 

ASTRUM

Stan:  BDB (nowa)

***

 

ISBN: 837[zasłonięte]0783
rok wydania: 2001
wydanie I
format: 140 x 205 mm
ilość stron: 248
oprawa: miękka

 
  • ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE

    Sklep na Allegro: 

    http://skarbiec2007.na.alle/

    Wszystkie nasze aukcje - w tym i sklep - na Allegro:

    http://alle/listing.php/user?us_id=[zasłonięte]73926

    Komentarze o nas:

    http://alle/show_user.php?uid=[zasłonięte]73926

    Strona o mnie:

    http://alle/my_page.php?uid=[zasłonięte]73926

    WPŁATA

    P H Skarbiec
    Joanna Bachura
    Ul. Wagnera 1/91
    96-100 Skierniewice
    PKO BP (iPKO)
    92 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]5800002 [zasłonięte] 007581
    lub
    mBank
    75 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 548580
    W tytule proszę podać nazwę przedmiotu lub nick z allegro.

    Przesyłkę nadamy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od otrzymania wpłaty.
    tel. 607 [zasłonięte] 374
    *paragon - na życzenie faktura VAT
    *zakup ponad 1 - cena przesyłki do uzg. (wspólna)
    *zakup ponad 150zł (PRZY WPŁACIE NA KONTO) - przesyłka gratis

    Szerszych informacji udzielamy mail'em - możemy także przesłać dodatkowe zdjęcia.

     

    1. Koszt wysyłki uwidoczniony w dziale DOSTAWA I PŁATNOŚĆ dotyczy obszaru Polski - przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg. taryfy pocztowej.