Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MASKA MASECZKA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA 10szt

31-01-2014, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 18 zł     
Użytkownik www_wampirki_com
numer aukcji: 3893090907
Miejscowość Bydgoszcz
Kupiono sztuk: 10    Licytowało: 5    Wyświetleń: 168   
Koniec: 31-01-2014 14:13:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci po zakupie byli w pełni zadowoleni z
jakości naszych usług oraz z jakości nabytych towarów.

PRZEZENTUJEMY PAŃSTWU

PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA 10szt.

CHARAKTERYSTYKA:
- typ FFP1: ochrona przez nietoksycznymi aerozolami w stanie płynnym lub stałym (np. mgły olejowe) w stężeniach 4,5xOEL lub 4xAPF (NDS)
- zakładana na elastyczną gumkę
- wentyl wydechowy umiejscowiony z przodu
- metalowa klamra na wysokości nosa na zewnętrznej części półmaski
- piankowa poduszka chroni nos przed odgnieceniem
- okrągły kształt półmaski zapewnia dopasowanie do twarzy
- idealna ochrona przed pyłami i drobnymi cząstkami
zgodna z normą EN149

KLIKNIJ PONIŻEJ I SPRAWDŹ CAŁĄ NASZĄ OFERTĘ !!!

PRZEDMIOTY ZAKUPIONE NA KILKU AUKCJACH PAKUJEMY W JEDNĄ PACZKĘ
I SUMUJEMY WAGĘ
WAGA OFEROWANEGO ARTYKUŁU: 0,4kg
[zasłonięte]@wampirki.com
Zastanawiasz się nad wyborem produktu?
ZADZWOŃ ! DORADZIMY !
Pomoc techniczna (informacje na temat produktów):
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Anna: +48 [zasłonięte]-768-800,
Grażyna: +48 [zasłonięte]-768-900,
Marta: +48 [zasłonięte]-768-444
Joanna: +48 [zasłonięte]-768-300,
Edyta: +48 [zasłonięte]-053-321,
Agnieszka: +48 [zasłonięte]-300-491
Dyżur telefoniczny w godzinach 16.00 - 21.00 od poniedziałku do piątku: +48 [zasłonięte]-053-324
10.00 - 21.00 sobota i niedziela
Obsługa zamówień (wysyłka, biuro):
+48 [zasłonięte]-300-481, +48 [zasłonięte]-300-482
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Fax: +48 52[zasłonięte]371-20
Odbiór osobisty:
GardenFlora Home&Garden

85-741 Bydgoszcz, ul. Fabryczna 13
(brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)
- zobacz lokalizację
Polecamy zapoznać się z opisem systemu i korzystać z natychmiastowych przelewów księgowanych w kilka minut.

Przelew tradycyjny:

20 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0510000 [zasłonięte] 128766

06 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1390023 [zasłonięte] 200094

W tytule przelewu koniecznie prosimy podać nazwę użytkownika z allegro

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na aukcji,

Jednocześnie informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na konto

(w bardzo rzadkich przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy telefonicznie lub mailowo)

Towar wysyłamy:

Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek

Poczta Polska - poniedziałek, środa, piatek

Jeżeli po otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),

Podstawą reklamacji mogą być:
- list przewozowy - dokument potwierdzający nadanie przesyłki,

- paragon lub faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,

- protokół zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,

UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i zabezpieczone.

Wszelkie reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć

na korzyść kupującego !!!


Pozdrawiamy

Zespół GardenFlora Group

Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83

odzwam