PRZEDMIOTY ZAKUPIONE NA KILKU AUKCJACH PAKUJEMY W JEDNĄ PACZKĘ
I SUMUJEMY WAGĘ
WAGA OFEROWANEGO ARTYKUŁU: 0,4kg
[zasłonięte]@wampirki.com
Zastanawiasz się nad wyborem produktu?
ZADZWOŃ ! DORADZIMY !
Pomoc techniczna (informacje na temat produktów):
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Anna: +48 [zasłonięte]-768-800,
Grażyna: +48 [zasłonięte]-768-900,
Marta: +48 [zasłonięte]-768-444
Joanna: +48 [zasłonięte]-768-300,
Edyta: +48 [zasłonięte]-053-321,
Agnieszka: +48 [zasłonięte]-300-491
Dyżur telefoniczny w godzinach 16.00 - 21.00 od poniedziałku do piątku: +48 [zasłonięte]-053-324
10.00 - 21.00 sobota i niedziela
Obsługa zamówień (wysyłka, biuro):
+48 [zasłonięte]-300-481, +48 [zasłonięte]-300-482
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Fax: +48 52[zasłonięte]371-20
Odbiór osobisty:
GardenFlora Home&Garden
85-741 Bydgoszcz, ul. Fabryczna 13
(brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)
- zobacz lokalizację
Polecamy zapoznać się z opisem systemu i korzystać z natychmiastowych przelewów księgowanych w kilka minut.
Przelew tradycyjny:
20 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0510000 [zasłonięte] 128766
06 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1390023 [zasłonięte] 200094
W tytule przelewu koniecznie prosimy podać nazwę użytkownika z allegro
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na aukcji,
Jednocześnie informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na konto
(w bardzo rzadkich przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy telefonicznie lub mailowo)
Towar wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska - poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą być:
- list przewozowy - dokument potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i zabezpieczone.
Wszelkie reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść kupującego !!!
Pozdrawiamy
Zespół GardenFlora Group
Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83
odzwam