Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!
Towar nadajemy po zaksięgowaniu przelewu na koncie. Proszę uwzględnić
czas księgowania, który dla tradycyjnego przelewu wynosi nawet do dwóch
dni roboczych, natomiast w przypadku płatności z PayU lub PayPal
weryfikacja i księgowanie zabiera zaledwie kilka godzin.
Koszt
przesyłki ponosi Kupujący.
Dostawy odbywają się na terytorium całego
kraju za
pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Czas dostawy
uzależniony jest od przewoźnika, zazwyczaj wynosi do dwóch dni
roboczych.
Przesyłki
są dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem w czasie transportu.
Dla wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt mailowy lub przez formularz "Zapytaj Sprzedawcę".
Odbierając
towar Nabywca proszony jest o sprawdzenie czy przesyłka
nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Pomocne przy
rozpatrywaniu reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest
spisanie przez przewoźnika "Protokołu
Reklamacji". Każdy przewoźnik ma obowiązek wydania opdowiednich druków.
Zgodnie
z "Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów"
z towaru zakupionego za pośrednictwem Sklepu można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania
przesyłki.
Zwrotom
podlegają jedynie te towary, które:
- Posiadają
dowód zakupu (np. faktura VAT, paragon)
- Nie były
używane, nie mają zerwanych plomb ani uszkodzonego opakowania
- Nie
zostały w żaden sposób zniszczone
- Są
kompletne
W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.
Do
zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę
VAT) oraz numer rachunku bankowego na który ma zostać dokonany
zwrot.
Zgodnie
z art 10.3 zwrotowi nie podlega, zamówienie (towar) realizowany na zamówienie,
zgodnie z życzeniem klienta.
Zwracany
towar należy odesłać na adres:
Contar Taraska S.J.
Ul. Tatrzańska 4
60-413 Poznań
Z dopiskiem Sklep Party Style - Zwroty.
Sklep
gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych przelewem
bankowym na konto wskazane przez Klienta.