Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

02-06-2012, 17:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Hatteria_Krakow
numer aukcji: 2284202942
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-05-2012 13:48:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



Księgarnia i Antykwariat HATTERIA






Tomasz Masłyk
 
OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
TEORIA I PRAKTYKA

 

Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej.
Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa

Dużym atutem książki jest umiejętne połączenie koncepcji teoretycznych i analiz empirycznych opartych na bogatych zbiorach danych, które pozwoliły w przejrzysty sposób zdiagnozować wpływ uwarunkowań społeczno-kulturowych na poziom i charakter aktywności obywatelskiej Polaków. Szczególną zaletą monografii jest również wyważona ocena możliwości, jakie niosą ze sobą rozwiązania ICT (przede wszystkim Internet) w działaniu na rzecz aktywizacji obywatelskiej w kontekście rozwiązań instytucjonalnych, sposobów i celów korzystania z Internetu oraz zaangażowania i działań obywatelskich, mocno warunkowanych „ciężarem historii” – doświadczeniami wyniesionymi z poprzedniego ustroju.
Z recenzji prof. dr hab. Lesława H. Habera

 

O autorze

Tomasz Masłyk, doktor socjologii, adiunkt na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwent socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w socjologii gospodarki i badaniach rynku. Autor prac z zakresu socjologii polityki i socjologii Internetu. Praktyk w dziedzinie badań społecznych i marketingowych.

Podsumowanie w wersji anglojęzycznej.


Wydawca: Zakład Wydawniczy NOMOS

Rok wydania: 2010

Wersja językowa: polska

Liczba stron: 376
 
Format: A-5

Oprawa: miękka

ISBN/ISSN: [zasłonięte]978-8388-030-3
Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
 
 
 
 
Kontakt z nami:
 
ul. Dwernickiego 7A/21, 31-530 Kraków
  
Szczegółowe informacje pod nr  tel:
 
+48 [zasłonięte] 377 740
+48 12 [zasłonięte] 73
- gg:  [zasłonięte]61549
 
 
Nasze aukcje:  www.hatteria.na.alle
 
 
Zasady składania i realizacji zamówień
dostępne są na stronie "O mnie".
 
 

Zobacz inne nasze aukcje Pozostałe aukcje »
© Aplon