Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marzenie senne, wyobraźnia i sztuka. H. Segal

12-06-2015, 13:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik enka31
numer aukcji: 5424040737
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 12-06-2015 12:29:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wyd. Universitas, Kraków 2010, 166 str.

Książka nie była czytana i wygląda prawie jak nowa. Ma kilka wgnieceń tylnej okładki i załamań na pierwszej stronie okładki. Może jedynie posiadać niewielkie zagięcia rogów, małe ryski, wgniecenia brzegów okładki lub zadrapania. Zachęcam do zakupu.

Nie wystawiam faktur VAT ani paragonów. Wszystkie książki pochodzą z moich prywatnych zbiorów. Wysyłka możliwa tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej i wg jej cennika + koszt opakowania (cena koperty bąbelkowej, zależna od wymiaru książki wynosi, od 1,30 do 2,80 PLN). Proszę też pamiętać, że „list ekonomiczny’ nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości reklamacji.

Proszę zapoznać się także z informacjami w zakładce „ o mnie”.(P.R.I/1).



W artykułach i książkach Hanny Segal - nawiązujących twórczo do dziedzictwa Freuda, a także do teorii psychoanalitycznych Klein i Biona - na uwagę zasługuje przede wszystkim jej własna koncepcja symbolu oraz oryginalne spojrzenie na proces artystycznej kreacji. Swoje poglądy na te kwestie prezentuje w książce Marzenie senne, wyobraźnia i sztuka. Wskazując na ograniczenia freudowskiej teorii, Segal stara się wykazać, że element fantazji zawarty w marzeniach sennych pełni bardziej doniosłą funkcję w procesie kształtowania się tożsamości podmiotu niż ta, którą przypisywał mu sam twórca psychoanalizy. Wychodząc od tych rozpoznań, udokumentowanych licznymi przykładami z własnej terapeutycznej praktyki, Segal kreśli koncepcję procesu twórczego jako „reparacji", czyli próby odzyskania przez twórcę w symbolice dzieła utraconych obiektów z przeszłości.