Opis: Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:? istotę i cechy produktu turystycznego,? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,? cykl życia produktu turystycznego,? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej. - Autorzy: Szczepanowski Adam Edward
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20234
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 212
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.38
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08198
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]08198
- Wysokość: 10
- PKWiU: 58.11.1
|
|