Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad

28-02-2012, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.50 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714051
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:00:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 236
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Barlow J., Steward P.

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

 

  • Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
  • Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
  • Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
  • Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.


Spis treści: 

Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa

Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta

Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki

Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś

Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta


Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji

Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki

Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki

Rozdział 6. Zmiana kulturowa

Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk

Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży

Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji


Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta

Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację

Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie

Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta

Wnioski

Bibliografia

Indeks