Opis książki: Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
br>Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki Rozdział 6. Zmiana kulturowa Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta 197 Wnioski Bibliografia Indeks
|