Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Markowa obsługa klientów. Nowe... [nowa]

28-01-2012, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019438964
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 16:59:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Barlow Jane;;e, Stewart Paul

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60157
  • liczba stron: 236
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

    br>Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa
    Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta
    Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki
    Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś
    Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta
    Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji
    Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki
    Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki
    Rozdział 6. Zmiana kulturowa
    Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk
    Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży
    Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji
    Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta
    Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację
    Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie
    Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta 197
    Wnioski
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.