Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKOWA OBSŁUGA KLIENTÓW BARLOW

26-01-2014, 12:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik kamea1212
numer aukcji: 3889306563
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 26-01-2014 11:50:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Markowa obsługa klientów.
Nowe źródło przewagi nad konkurencją

OPRAWA MIĘKKA 

 

Barlow J., Steward P.

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: 

 

  • Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
  • Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
  • Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
  • Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.


Spis treści: 

Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa 

Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta 

Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki 

Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś 

Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta 


Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji 

Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki 

Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki 

Rozdział 6. Zmiana kulturowa 

Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk 

Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży 

Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji 


Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta 

Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację

Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie

Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta 

Wnioski 

Bibliografia 

Indeks