Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Markets, Games, & Strategic Behavior/KUR. 9,95

09-03-2012, 20:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.95 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2110617501
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-03-2012 13:31:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY






Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl
 

Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 16:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska





Markets, Games, & Strategic Behavior
Apply the concepts in a real, decision-making and strategic environment
Charles A. Holt



Students become fluent in economics when they can apply the concepts in a real, decision-making and strategic environment. For this reason, an increasing number of professors are incorporating experiments into their undergraduate courses. In his new text, Charles Holt begins each chapter with a lead-off experiment designed as an organizing device to introduce economic concepts such as the Winner's Curse, Asset Market Bubbles, and Rent Seeking. These experiments are easy to facilitate in the classroom, and may be run "by hand" or online via an internet browser. The early chapters in Part I of the text cover the basics, providing examples that feature markets with buyers and sellers, simple two-person games, and individual lottery choice decision. Professors can choose the order in which they cover later chapter topics, including markets, bargaining, public choice, auctions, individual decisions, games, and asymmetric information.

Autor: Charles A. Holt
Wydawnictwo: Pearson Education
Rok wydania: 2007
Język: angielski
Stron: 462
Okładka: twarda
ISBN: 032[zasłonięte]9316
Stan: nowa

Cena detaliczna: € 73,99


Nasza cena:  59,95 zł



Markets, Games, & Strategic Behavior/KUR. 9,95






Unistrada poleca: