I. Wstęp
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , Piotr Matecki, Piotr Jardanowski - Marketingowo o sporcie Uczestnicy o konferencji Debata o przyszłości polskiego sportu Zapis debaty, która odbyła się podczas konferencji z udziałem Artura Łobanowskiego, Jacka Wszoły, Bogusława Biszofa, Rolanda Sprunga, Zenona Laskowika, Janusza Zaorskiego "Kibic doskonały" Andrzej Bobowski
II. Promocja przez sport
Być w dobrych rękach Sylwia Gruchała i inni Kreowanie wizerunku sportowca polityka w kampanii wyborczej, po zakończeniu kariery sportowej Jausz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska Wywiad z Otylią Jędrzej czak i Pawłem Słomińskim Wyprzedzić innych - promocja marki poprzez sport samochodowy. Michał Grabowski Jak prowadzić skuteczne działania sponsoringowe w przypadku braku sukcesów sportowych? Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna Sponsoring sportowy - forma promocji przedsiębiorstwa Dorota Araźny - Uniwersytet Warszawski Skuteczność działań sponsoringowych towarzyszących Olimpiadzie Ateny 2004 dr Adam Czarnecki - ARC Rynek i Opinia Badanie efektywności sponsoringu sportowego Konrad Pudło, Expert - Monitor Wrocław Dlaczego nie sponsorować? Michał Górzyński
III. Komunikacja i media w sporcie
Media a sport Janusz Zaorski Sieć komunikacyjna i medialność. Czynniki wpływające na obecność sponsorów w świadomości kibiców Maria Stachurska - Sport + Markt AG Formy komunikacji działań sponsoringowych przedsiębiorstwa. Zygmunt Waśkowski, Błażej Stawiarski - AE Poznań Współpraca ze sponsorami i mediami na przykładzie Tour de Pologne Czesław Lang - Lang Team Ile sportu, ile mediów? - recepta na sukces Krzysztof Hołowczyc Koncepcja promocji dyscypliny na antenie telewizyjnej na przykładzie transmisji z turniejów snookera w Eurosport Przemysław Kruk, Rafał Jewtuch, Eurosport Polska Projekt M2A- Mission to Athens - studium przypadku Michał Wierzbicki - Eurosport Polska Tenis po polsku Jakub Kowalski, Michał Rachoń - Materiały Dobrze Sprasowane
IV. Sportowe przedsięwzięcie marketingowe
Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie Tomasz Chamera - Polski Związek Żeglarski, AWFiS Gdańsk Event marketing i sponsoring. Sportowe turnieje na polskich plażach Anna Konieczna, Witold Lipiński - Sport Mega Marketing Rewitalizacja projektu sponsorskiego "Orlen Team" Andrzej Kalitowicz - Hołowczyc Management Sport w strategii marketingowej PKO BP Zbigniew Augustynowicz - PKO BP Plan marketingowy dla Lech Poznań Piotr Matecki - Sport & Business Foundation Marketing Sportowy w praktyce Krzysztof Baran - KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o. Koncept marketingowy Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005 Matthias Pietza - Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający IMG Germany
V. Materiały dodatkowe
Jakość usług w fitness klubach Anna Nowińska - Politechnika Częstochowska Jakość usług sportowo - rekreacyjnych Agnieszka Widawska - Stanisz - Politechnika Częstochowska Turystyka sportowa jako dyscyplina akademicka i składowa zarządzania sportem Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska Sport i Rekreacja jako Alternatywa Zachowań Antyspołecznych i Uzależnień Mateusz Hędzelek, Agata Juskowiak - U AM Poznań Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej dr Piotr Potejko - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych w treningu i procesie przygotowania zawodnika Beata Fabisiak
|