Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘB !!1

11-03-2012, 13:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46.30 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113573701
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 17:44:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

ARKA na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM. WYDANIE 2 ZAKTUALIZOWANE
 

MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘB !!1

Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2011
Okładka: miękka
Wymiary: 160 x 230
Ilość stron: 232
ISBN:[zasłonięte]978-8341-380-8

Cena detaliczna: 52,00
V
Opis:Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.