Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsięb.

08-03-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2106712494
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 9   
Koniec: 08-03-2012 15:38:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Wojciechowski Tadeusz

wydawnictwo DIFIN
wydanie 2007 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8351-819-4
Format: 15.7x23.0cm, 224 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem :
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi „sprzężenia zwrotne”wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemówmarketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.


okładka