Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketingowe zarządzanie apteką [nowa]

28-01-2012, 0:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019439068
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 17:03:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketingowe zarządzanie apteką

Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64115
  • liczba stron: 216
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: PORADNIKI BRANŻOWE
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.W pracy zostały omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i wynikające z nich praktyczne sposoby działania ilustrowane licznymi przykładami z życia aptek. Publikacja podkreśla szczególną misję zawodu farmaceuty, przedstawiając zarazem oczekiwania pacjentów oraz uwarunkowania ich procesów decyzyjnych.Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.