Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania Róża Milic-Czerniak
rok: 2005
stron: 220
wyd: Difin
stan: bardzo dobry
(bez podkreśleń, notatek, plam)
Celem książki jest zapoznanie menedżerów, studentów, ankieterów i kierowników projektów badań bezpośrednich z:podstawową wiedza o wybranych metodach i technikach badań bezpośrednich, przykładami zastosowań wybranych metod i technik badań bezpośrednich, procedurami badań przedstawionymi na konkretnych przykładach (m. in. metodami doboru próby, organizacji badań, także prowadzonych w terenie), zakresem zastosowania, zaletami i wadami poszczególnych metod i technik badawczych, możliwym zakresem analiz, interpretacji i prezentacji badań.Autorzy pracy pokazują, jak przeprowadzić prawidłowo z metodologicznego punktu widzenia badanie bezpośrednie oraz jak je właściwie zinterpretować w aspekcie merytorycznym, a następnie wykorzystać w podejmowaniu decyzji.Książkę kierujemy do szerokiego grona odbiorców głównie do studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz do pracowników naukowych. Powinna ona zainteresować także menedżerów, praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, jak również osoby przygotowujące kampanie reklamowe.Autorami są pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, Akademii Ekonomicznej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach