Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETINGOWA ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA

27-06-2012, 0:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.90 zł     
Użytkownik pentagram734
numer aukcji: 2395466182
Miejscowość Milanówek
Wyświetleń: 11   
Koniec: 18-06-2012 02:15:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Szanowni Allegrowicze

Oferuję do sprzedania książkę "Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa" .

Autor: Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder

Wydawnictwo FBC, Warszawa 1995, stron 209.

  

 

"W książce ukazano sens podporządkowania przedsiebiorstwa orientacji marketingowej. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiebiorstwach o wspomnianej orientacji.

Praca składa się z szceściu rozdziałów. W rozdziale pierwszym orientację marketingową przedstawiono na tle innych orientacji przedsiębiorstw. W części tej omówiono uwarunkowania wpływające na skuteczność i efektywność działań przedsiębiorstwa na rynku. Zwrócono również uwagę na konieczność uwzględniania tego oddziaływania w zarządzaniu firmą. W szcególności opisano procedurę budowania planu marketingowego, kształtowania systemu informacji marketingowych oraz sposoby organizowania służb marketingowych. Kolejne cztery rozdziały zawierają rozważania na temat kształtowania elementów marketingu stanowiącego środki realizacji określonych w planie celów. Rozdziały te dotyczą kształtowania produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji. Ostatni, szósty rozdział książki jest poświęcony problematyce podejmowania przez przedsiębiorstwo działan marketingowych na zagranicznych rynkach zbytu, a także na rynku międzynarodowym." 

 

Stan dobry (zwykłe ślady używania).

W razie pytań proszę o kontakt mailowy.