Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM Jak zmienić obcych...

22-10-2014, 23:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.80 zł      Aktualna cena: 23.80 zł     
Użytkownik a_vista1
numer aukcji: 4717321537
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-10-2014 23:08:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.34 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poradnikowy bestseller - w idealnym stanie

Dobrze opakowana przesyłka polecona - tylko 4,20 zł


W przypadku wyboru dwóch lub więcej pozycji z mojej listy - płacisz tylko za najdroższą przesyłkę!


MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM 

Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Seath Godin
Wydawnictwo: One Press / Helion
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 232
Oprawa: miękka
Cena wydawcy - 39

 

Prosimy nie przeszkadzać!



Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne "przeszkadzajki" w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.



Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?


Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!


Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z "wkurzonych klientów" zrobić "zachwyconych znajomych".