Opis produktu
Marketing wobec ponowoczesności
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55644
Autor: Aleksander Lotko
Wydawnictwo: CeDeWu
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Strony: 148, Format: 16,5x23,5 cm
Stan: Nowa nie używana
Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu. W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego. Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.Aleksander Lotko (ur. 1977) jest doktorem habilitowanym w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracuje na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, gdzie kieruje Zakładem Zarządzania i Informatyki. Jest autorem ponad dziewięćdziesięciu publikacji naukowych, w tym sześciu monografii. Publikacje te dotyczą zagadnień zastosowań systemów informatycznych w zarządzaniu, pomiaru efektywności informatyzacji, marketingu relacyjnego i komunikacji z klientami, zarządzania usługami oraz jakości usług.
Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?
Krok1: Dodaj wszystkie ksiązki DO KOSZYKA
Krok2: Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk KUP TERAZ
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno!
Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.
Klienci, którzy kupili Marketing wobec ponowoczesności, wybrali również:
Koszty dostawy dla Poczty Polskiej, przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost
Sposób dostawy |
Koszt dostawy - Płatność z góry - Pobranie |
Paczka Ruchu - odbiór w kiosku ruchu
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - PACZKA W RUCHu
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
3,99 zł |
Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - E-PRZESYŁKA
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
5,50 zł/ 8,50 zł (pobranie) |
Poczta Polska - Kurier 48
Nazwa w Allegro: Pocztex Kurier48
|
8,00 zł/ 10 zł (pobranie) |
Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - Paczkomaty 24/7
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
8,99 zł |
|
9,99 zł / 12 zł (pobranie) |
|
prosimy o kontakt |
Przy jednorazowym zakupie wielu pozycji koszt dostawy ponosi się tylko raz. Po dokonaniu zakupów należy koniecznie wypełnić formularz pozakupowy
i wybrać formę dostawy. O nadaniu paczki zawsze informujemy e-mailem i SMS-em podając numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.
Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177