Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wobec ponowoczesności

29-06-2015, 1:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.11 zł     
Użytkownik LoveBooks-pl
numer aukcji: 5405607372
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-06-2015 01:27:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis produktu

Marketing wobec ponowoczesności

26.11 zł




EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55644
Autor: Aleksander Lotko
Wydawnictwo: CeDeWu
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Strony: 148, Format: 16,5x23,5 cm
Stan: Nowa nie używana


Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177

Po­no­wo­cze­sność (post­mo­der­nizm) jest obec­nym okre­sem roz­wo­ju spo­łe­czeństw. Cha­rak­te­ry­zu­je się bra­kiem uni­wer­sal­nych punk­tów od­nie­sie­nia, wie­lo­ścią oraz wspó­łist­nie­niem sty­lów i gu­stów, zmie­nia­ją­cych się bły­ska­wicz­nie. Jest kon­dy­cją plu­ra­li­zmu, re­la­ty­wi­zmu, glo­ba­li­za­cji, wie­lo­kul­tu­ro­wo­ści, łą­cze­nia war­to­ści prze­ciw­staw­nych. Ta­kie zło­żo­ne i dy­na­micz­ne oto­cze­nie spo­łecz­no­-go­spo­dar­cze jest wy­zwa­niem dla teo­rii i prak­ty­ki za­rzą­dza­nia, w tym dla sub­dy­scy­pli­ny mar­ke­tin­gu. W książ­ce sta­ra­no się opra­co­wać i za­pre­zen­to­wać syn­te­tycz­ne uję­cie współ­cze­snej kon­dy­cji mar­ke­tin­gu oraz je­go dzia­łań po­dej­mo­wa­nych w sfe­rze teo­rii i em­pi­rii, a sta­ra­ją­cych się sta­wić czo­ła po­no­wo­cze­snym wy­zwa­niom. W związ­ku z tym przed­sta­wio­no wpływ wy­bra­nych tren­dów po­no­wo­cze­sno­ści na mar­ke­ting i po­ka­za­no, jak zmie­nia­ją one je­go do­tych­cza­so­we pa­ra­dyg­ma­ty. Da­lej opi­sa­no, do ja­kich we­wnętrz­nych na­pięć, an­ty­no­mii w za­kre­sie mar­ke­tin­gu pro­wa­dzą te zja­wi­ska. Na­stęp­nie wska­za­no na waż­ne kie­run­ki roz­wo­ju mar­ke­tin­gu. Wresz­cie, ja­ko prak­tycz­ny wy­raz oma­wia­nych za­gad­nień, scha­rak­te­ry­zo­wa­no cen­tra kon­tak­tu z klien­tem, ja­ko na­rzę­dzia wir­tu­al­nej, in­dy­wi­du­ali­zo­wa­nej, in­te­rak­tyw­nej i na­sta­wio­nej na sprzę­że­nie zwrot­ne ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi. Za­pre­zen­to­wa­no tak­że pod­sta­wy mo­de­lu po­mia­ru efek­tyw­no­ści mar­ke­tin­gu nie­for­mal­ne­go - szep­ta­ne­go. Książ­ka jest ad­re­so­wa­na do stu­den­tów kie­run­ków za­rzą­dza­nie, mar­ke­ting, so­cjo­lo­gia oraz po­krew­nych, do śro­do­wi­ska na­uko­we­go mar­ke­tin­gow­ców, a tak­że do prak­ty­ków - osób opra­co­wu­ją­cych stra­te­gie i dzia­ła­nia mar­ke­tin­go­we w or­ga­ni­za­cjach. Au­tor ma na­dzie­ję za­in­te­re­so­wać nią szer­sze gro­no od­bior­ców - osób do­strze­ga­ją­cych, śle­dzą­cych oraz sta­ra­ją­cych się zro­zu­mieć związ­ki za­cho­dzą­ce mię­dzy zja­wi­ska­mi spo­łecz­ny­mi i go­spo­dar­czy­mi w wa­run­kach po­no­wo­cze­sno­ści.Alek­san­der Lot­ko (ur. 1977) jest dok­to­rem ha­bi­li­to­wa­nym w dys­cy­pli­nie na­uk o za­rzą­dza­niu. Pra­cu­je na Wy­dzia­le Eko­no­micz­nym Uni­wer­sy­te­tu Tech­no­lo­gicz­no­-Hu­ma­ni­stycz­ne­go w Ra­do­miu, gdzie kie­ru­je Za­kła­dem Za­rzą­dza­nia i In­for­ma­ty­ki. Jest au­to­rem po­nad dzie­więć­dzie­się­ciu pu­bli­ka­cji na­uko­wych, w tym sze­ściu mo­no­gra­fii. Pu­bli­ka­cje te do­ty­czą za­gad­nień za­sto­so­wań sys­te­mów in­for­ma­tycz­nych w za­rzą­dza­niu, po­mia­ru efek­tyw­no­ści in­for­ma­ty­za­cji, mar­ke­tin­gu re­la­cyj­ne­go i ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi, za­rzą­dza­nia usłu­ga­mi oraz ja­ko­ści usług.

Bestseller

Panelealle

panel aukcyjny

PRZEJDŹ DO AUKCJI

Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?

Krok1: Dodaj wszystkie ksiązki DO KOSZYKA
Krok2: Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk KUP TERAZ

Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno!
Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.

Klienci, którzy kupili Marketing wobec ponowoczesności, wybrali również:

Panelealle

panel ebay

Koszty dostawy dla Poczty Polskiej, przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost

Sposób dostawy Koszt dostawy - Płatność z góry - Pobranie

Paczka Ruchu - odbiór w kiosku ruchu
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - PACZKA W RUCHu

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

3,99 zł

Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - E-PRZESYŁKA

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

5,50 zł/ 8,50 zł (pobranie)

Poczta Polska - Kurier 48
Nazwa w Allegro: Pocztex Kurier48

8,00 zł/ 10 zł (pobranie)

Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - Paczkomaty 24/7

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

8,99 zł

Kurier Siódemka

9,99 zł / 12 zł (pobranie)

Wysyłka za granicę

prosimy o kontakt

Przy jednorazowym zakupie wielu pozycji koszt dostawy ponosi się tylko raz. Po dokonaniu zakupów należy koniecznie wypełnić formularz pozakupowy i wybrać formę dostawy. O nadaniu paczki zawsze informujemy e-mailem i SMS-em podając numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.

Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177

Copyright 2014