Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING WIRUSOWY W INTERNECIE - Piotr R Michalak

25-11-2014, 20:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik media-promo_pl
numer aukcji: 4804080871
Miejscowość Kartuzy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-11-2014 20:27:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT
E-mail: wiadomość Allegro
Telefon: 79-39-22-888
WYSYŁKA
Poczta ekonomiczna
Poczta priorytetowa
Odbiór osobisty
BIZNES * NAUKA * TECHNOLOGIE

Marketing wirusowy w internecie

Zarażaj, mnóż pomysły, zagróź konkurycejnością

Autor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Ilość stron: 136

* Niezbędny do życia bakcyl marketingowy * Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy * Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą * Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego * Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Dowiedz się jak: * dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie * zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu * subtelnie połączyć reklamę z marką * być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców * wybrać właściwych partnerów * nawiązać więź z grupą docelową * obniżać koszty kampanii
Więcej pozycji - Kliknij

Oferujemy wiele niedostępnych lub unikatowych książek

Stan: Bardzo dobry