Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wirusowy w internecie Michalak Musz

22-10-2014, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik xmilion
numer aukcji: 4694504253
Miejscowość Będzin
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-10-2014 21:37:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Marketing wirusowy w internecie

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

Niezbędny do życia bakcyl marketingowy

Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy

Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą

Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego

Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie

zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu

subtelnie połączyć reklamę z marką

być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców

wybrać właściwych partnerów

nawiązać więź z grupą docelową

obniżać koszty kampanii

Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!