Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wirusowy w internecie

28-02-2012, 20:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2031352240
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 13:44:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing wirusowy w internecie

Autorzy: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Data wydania: 08/2009
Stron: 136

  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2124-8
  • Format: A5
  • Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

    • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
    • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
    • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
    • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
    • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

    Epidemia rozsiewana przez sieć

    Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

    Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

    Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

    • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
    • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
    • subtelnie połączyć reklamę z marką
    • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
    • wybrać właściwych partnerów
    • nawiązać więź z grupą docelową
    • obniżać koszty kampanii

    Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!




    Dodano 2[zasłonięte]010-01 12:38
    Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg